Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sinilind

Sinilind

19-08-2009 om 22:08

Weeralarm morgen en puberella gaat kamperen?

Ben ik een overbezorgde moeder? De KNMI waarschuwt voor zeer zware windstoten en stormen morgen, waardoor er kans ontstaat van een weeralarm. Echter, puberelle vertrekt naar Lowlands om er 3 adgen met vrienden te gaan kamperen. Ben ik overbezorgd als ik overweeg om haar te vragen pas in de avond of vrijdagochtend te vertrekken? Dat vergeeft ze me niet, maar wat is wijsheid... Haar vader vindt dat ik overdrijf (maar dat vindt hij sowieso altijd..)
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Laten gaan

je dochter is net zelfstandig op vakantie geweest,daar heeft ze zich prima gered.
ik zou haar ook nu het vertrouwen geven dat ze zichzelf redden kan,laten gaan dus.( al kan ik me wel voorstellen dat je bezorgd bent hoor,maar ik zou het loslaten)Bovendien,lowlands is in biddinghuizen,volgens de weersvoorspelling gaat het langs de kust stormen,dus wie weet valt het daar heel erg mee met het weer.

Kaaskopje

Kaaskopje

20-08-2009 om 00:08

Mijn goede raad wordt ook altijd in de wind geslagen

Mijn dochter is bepaald niet van suiker en zal zich dus niet snel laten weerhouden door vies weer. Goed bedoelde raad kan ik dus net zo goed meteen tegen de muur vertellen. Ik probeer het af te leren maar omdat ik me niet altijd in kan houden moet zij het af en toe maar ondergaan:-) Dochter moet morgen op de fiets naar huis op het moment dat het hier kan gaan beesten. Ik mag hopen dat ze inmiddels zoveel gezond verstand heeft om te schuilen of te wachten tot het verantwoord is om door open land te fietsen.

reina

reina

20-08-2009 om 06:08

Laten gaan

Ws valt het wel mee! Zo niet, ze redden zich wel. Ik herinner me festivals ( Lowlands en Pinkpop) waar dochter noodweer meemaakte, tentjes kapot ( ze nam dan ook oudjes of hele goedkope mee) , alles vies en nat, maar ze hadden superlol gehad daar met z'n allen. Zolang ze niet op het water zitten met noodweer zou ik me geen zorgen maken.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-08-2009 om 09:08

Laten gaan

Het lijkt in het midden van het land wel mee te vallen. Natuurlijk is regen vervelend, zeker als het er hard bij waait. Misschien wordt ze nat, of erg nat. Nou, als dat het daar om gaat, dan zou ik haar niet thuis houden. Bovendien wordt het absoluut niet koud. Dus als ze nat is, dan is ze ook zo weer droog.
En denk maar zo: ze is daar niet alleen. Gedeelde smart is halve smart. En reken maar dat de organisatie gaat zich vreselijk hard gaat inspannen om eventuele problemen door storm zo goed mogelijk op te lossen.

Klaartje

Klaartje

20-08-2009 om 10:08

Hier ook een dochter naar lowlands

Ik zou me er niet al te druk om maken hoor. Volgens mij zijn de uien dan al ver weg, en ze kunnen toch pas savonds een tentje op zetten volgens mij.

tonny

tonny

20-08-2009 om 10:08

Flevo

Hier twee dochters naar Flevo, (chr. festival in Busloo - of hoe schrijf je dat Hun oma maakte zich gisteren al zorgen om het weeralarm. Tja leuk vind ik het ook niet. Buien zijn zeer plaatselijk, vooral onweer vind ik eng. Ik troost me er maar mee dat er een auto mee is, daar kunnen ze altijd nog in gaan zitten schuilen als het bar wordt.

Zoon plus geliefde komen vandaag terug uit Australie, hoop dat ze een onweersbuienvrije landing hebben.
Andere zoon zou per fiets gaan kijken bij de training van zijn favoriete voetbalclub (elk jaar weer teleurstellend...)

Nee, nooit leuk zulk weeralarm, je weet nooit waar het echt erg wordt en waar het achteraf reuze meevalt.

Tonny

Laten gaan hoor!

Waarschijnlijk gaat het vanmiddag nogal loos, en is het vanavond al weer rustig. De hekken gaan toch pas om zes uur open, dacht ik.... dus als ze er 's middags al is staat ze in de rij in de regen, een paar uur....
Nee hoor, lekker laten gaan. Ook die vreselijke buien zijn eigenlijk erg gezellig, je bent met nogal veel (paar duizend) mensen, gedeelde smart = gezellig. Echt, weet waar ik het over heb, heb zelf ook een paar keer noodweer op lowlands meegemaakt. Laat haar een stuk plasic meenemen & regenlaarzen (als ze nog niet weg is ondertussen) en wens haar veel plezier!

(ik ga ook, lekker morgenvroeg. En heb er zin in!)

erykay

Klaartje

Klaartje

21-08-2009 om 12:08

Pandia

Nog nooit geen lading uien op je hoofd gekregen zeker?? Erg gevaarlijk:) Ik was zoals gewoonlijk weer eens te snel met typen!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.