Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-11-2014 om 18:11

wat krijgt puber van Sinterklaas?

Karin

Karin

10-11-2014 om 07:11

Aha!

Dank! Mijn 2 puberjongens vinden het helemaal nix, zo'n onesie

Jongste heeft daarentegen wel twee jaar geleden (toen net 11) de naaimachine van mijn zus geleend. Op school enkele lessen naailes gekregen (konden ze zelf helpen kleding voor de musical maken) en dat vond hij fantastisch. Daarna voor een paar euro leuke stofjes op de markt gekocht en zijn surprise vorig jaar was een genaaid en iedereen heeft een etui / make up tasje gekregen. Daarna is de naaimachine weer in de kast beland….

Lou

Lou

10-11-2014 om 21:11

mijn puber wil....

Een iPhone, een weekje naar New York en een piano

Maar ook: boeken, boeken en boeken. Ik denk dat het een boek wordt.

Wat vreemd,

Zoveel ideetjes maar de kleurtje elastiekjes waar ze met een handig 'punnikapparatje' van die leuke armbandjes mee kunnen maken staat er nog niet bij, terwijl je ze overal in de winkel tegen komt.
Trouwens de gekleurde draadjes voor een zelfgemaakt armbandje zijn ook in.

Loom bands

Leuke pakketjes voor een lage prijs, loom bands.

Katniss

Katniss

Boeken

Puber hier krijgt boeken (Engelse klassiekers), een Sims-spel en nog wat kleine cadeautjes (ik denk een iTuneskaart).

Thursday Next

Thursday Next

o ja

puber wil inderdaad ook een ipad en een tv op haar kamer ;)

Katniss

Ken je deze serie: http://www.barnesandnoble.com/s/?series_id=876067

Mijn ene dochter krijgt Sherlock Holmes, de andere het verzamelde werk van Jane Austen. Die boeken zijn echt waanzinnig mooi uitgevoerd (ik vond ze bij de Bijenkorf).

skik

Vera*

Vera*

11-11-2014 om 09:11

Skik en Katniss ot

Mijn kinderen lezen nu ook fanfiction, geschreven door fans van bepaalde series als Harry Potter (zoon) en Divergent (dochter).

lisbeth

lisbeth

11-11-2014 om 15:11

hier

dochter is iets jonger maar misschien heb je er toch iets aan.
Van ons een mooie lego doos. dan denk ik aan lego creator expert, dat zijn 16+ dozen of harry potter lego.
verder wilde ik een tekendoos voor haar bekleden en vullen. De doos wilde ik met decoupage papier bekleden en vullen met verschillende soorten potloden en gummen etc
verder wil ze graag een kalligrafie set
ook staat op het lijstje engelstalige hp boeken en dan niet de serie maar 'extra' boeken om maar zo te zeggen.
verder frutsels voor op haar kamer. Vorigjaar heeft ze een zwarte kroonluchter gekregen en een klok met een doodskop van diamanten, nu was ik aan het denken aan een lavalamp

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.