Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Drommels

Drommels

27-07-2011 om 18:07

Wat deel je met je puber?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

07-08-2011 om 12:08

Liora

Mijn dochter heeft één keer gezegd dat ik de stomste moeder was die er bestond en toen moest ik heel hard lachen en heb ik gezegd dat ze maar moest kiezen bij wie ze wilde wonen en dat het mocht. Bij de moeder van N, die haar dochter altijd kleineert, of bij de moeder van L, die altijd tegen haar magere dochter zegt dat ze te dik wordt, of bij de moeder van O, die overbeschermend is, enzovoort. Daarna heeft ze het nooit meer gezegd.

Gelukkig hier niet meegemaakt dat ze alles wat ik zei stom vond, maar wel veel natuurlijk en dat mag ook. Het werd weleens tijd dat ik van mijn voetstuk af viel, ze moet uiteindelijk tenslotte zichzelf worden en dat gaat inmiddels best aardig.

Fiorucci

Fiorucci

08-08-2011 om 18:08

Biene ot

Nee hoor dat is niet stom, maar fijn voor de thuisblijvers! Die willen ook niet acht weken lang alleen maar herhalingen zien...

Biene M.

Biene M.

08-08-2011 om 20:08

Fiorucci

Ik vind het toch stom

Maar mijn man heeft ze inmiddels gedownload en we nemen de komende afleveringen op en als mijn dochter dan over twee weken terug komt hebben we een leuke verrassing voor haar!

Biene

Ik vind het ook stom hoor ;-)

Fiorucci

Fiorucci

09-08-2011 om 18:08

Biene

Nou ja ik snap het wel hoor, maar als thuisblijver erger ik me er wel eens aan dat er hele zomers lang herhalingen komen,juist als ik tijd heb om uitgebreid tv te kijken..:)

Moontje

Moontje

12-08-2011 om 20:08

Leuk draadje trouwens...
Mijn bijna 14 jarige dochter en ik delen onze voorliefde voor dialecten (we spreken momenteel vaak op zijn Pfaffs, tot ergernis van paps), kijken samen naar programma's als XFactor (terwijl we de boel luid becommentariëren wederom tot ergernis van paps), maar ook wel serieuze programma's als Over de streep bijv.
Tijdens onze vakantie in Frankrijk gingen we samen naar het zwembad en lazen de Opzij of de Girlz o.i.d.
Ook delen we onze voorraadjes nagellak en make-up en overige vrouwenspulletjes wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.