Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

bertje1

bertje1

07-01-2013 om 21:01

Voorleesboek (13 jr)

hallo; ik lees mijn zoon nog steeds regelmatig voor; vindt ie geweldig en kan hij goed ontspannen (zijn er trouwens meer die dat wel eens doen??), maargoed, boeken raken wat op; roald dahl, beckman en zo al gehad en hij leest grag avontuur, zoals grijze jager; heeft iemand nog leuke tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Thursday Next

Thursday Next

09-01-2013 om 16:01

Nog een serie...

van Lemony Snicket, de ellendige avonturen!
Dat van de blauwe maan weet ik trouwens niet (meer)...

In de bieb geweest (blauwe maan)

En inderdaad: De Blauwe Maansteen is een herziene versie van deel 6,7 en 8 van De Blauwe Maan. Weten we dat ook weer.

bertje1

bertje1

10-01-2013 om 11:01

Wat is het geworden

als eerste war of the worlds (leuk voor mezelf voor oudste ;best lastig maar ok als voorlees.
dochter (11) begonnen in een van thea beckman (kinderen of zo van moeder aarde? met al die vrouwen aan de macht). Begonnen in een sf achtig iets maar dat vond ik niets. Het moet eigenlijk niet te vaag zijn en beetje 'snel' beginnen...

mirreke

mirreke

11-01-2013 om 09:01

Boeken die lekker lezen

Zijn niet altijd boeken die lekker voorlezen, heb ik gemerkt. Ik ben zelf echt fan van de 'inkt' serie van cornelia funke, maar ik vond ze niet fijn voorlezen. Heb ik ook met de Harry Potters.

Ook mooi een serie over een vleermuis, die in het land van de doden terechtkomt en strijd voert tegen een welhaast demonische vleermuis, Zilvervlerk, Zonnevlerk en Vuurvlerk. Van Kenneth Oppel.

Verder voor pubers de serie van Cassandra Clare, maar ik weet niet of de vertaling al klaar is.

mirjam

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.