Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sofi
15-09-2013 om 09:09
vlag met vrouw in bikini in scoutinggebouw?
Mijn dochter van 11 heeft gekeken bij een scoutingclub. Tot mij en mijn mans grote verbazing, hingen er in het scoutinggebouw voor de scouts 2 vlaggen,(waarvan 1 2 bij 1 meter ongeveer, dus duidelijk pontificaal aanwezig)met daarop de afbeelding van een vrouw in bikini.
Ben ik nu de enige die dit ongepast vindt? Toen ik er gisteravond eens over na ging denken, vond ik het hoe langer hoe vreemder. Je hangt zo'n vlag als leiding toch niet op in een gebouw waar (beginnend) puberende meisjes en jongens komen? Ik denk niet dat mijn kind zich er een seconde aan zou storen, maar ik vind dit gewoon niet thuishoren daar. En een bewijs van onvolwassen leiding. Bovendien vind ik het niet helemaal respectvol naar de meisjes toe.
Wat vinden jullie hier nou van?

Kaaskopje
18-09-2013 om 10:09
katniss
Zo'n ruimte hoeft niet professioneel te zijn. Bij mijn dochter staan chocomel pakken. Dat vinden ze leuk. En verder meer verzameld spul. Het is hĂșn hok. Het is geen gezamenlijke ruimte. Bij mijn dochter is een anti-alcoholbeleid. Dat vind ik waardevoller dan regels over licht ondeugende vlaggen in de 18+ruimte.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.