Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

eef
21-09-2015 om 00:09
verjaardag (16 jarige)
Mijn dochter (16) is recent 16 geworden en wil een verjaardagsfeest geven voor haar vriendinnen. Er zullen ongeveer 20 meiden komen die ze allemaal in haar jaar (5 vwo) zitten. Het feest wordt gevierd bij ons thuis en ze willen om ongeveer 12 uur met z'n alle naar de kroeg. Mijn dochter drinkt wel eens een wijntje met vriendinnen en ze vroeg of ik wat drank voor haar kon kopen zodat ze kunnen 'indrinken'. Ik heb geen idee hoeveel mijn eigen dochter en de andere meiden eigenlijk drinken en ik weet ook niet hoeveel drank ik zou moeten kopen voor mijn dochter zodat iedereen een leuke tijd heeft, maar het feest niet uit de hand loopt.
heeft iemand tips?

mams
08-10-2015 om 15:10
en hoe
En hoe ga je dat dan aanpakken? Andere ouders bellen dat je niet wilt hebben dat ze je kind thuis alcohol schenken? Mijn 17-jarige ziet me aankomen. Ikzelf geoof meer in voorlichting. Maar ik denk dat je het niet helemaal kunt tegen houden en verbieden dat je onder de 18-jarige nooit iets drinkt. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik dit een vrijbrief vind.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.