Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

benvanwalraven
15-05-2015 om 01:05
Vaders met afzakbroek
Mijn zoon (16) heeft al enige tijd een welbekende afzakbroek. Draagt hij meestal Bjorn Borg of G star bij. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf als vader het ook lekker vind zitten. Ben ik de enige vader die het min of meer stimuleert dat zijn zoon zijn onderbroek showt en het zelf ook doet?
Moet er eerlijk gezegd ook wel eens om lachen. Je kind tegenwoordig een 'boks' geven.
Vaders (en wellicht ook moeders...) laat je horen! Hoe gaan jullie hier met je kind mee om?

Meisje Klein
17-05-2015 om 01:05
Pieter
Maar dankzij de flexibele werkplekken op het werk zie ik wel een toename in het gebruik van hygiënische doekjes. Nu nog toepassen op die baardjes.

Ulla
17-05-2015 om 20:05
Hehe, gelukkig
ook nog positieve reacties. Doe lekker aan waar je je goed bij voelt, vind ik ook! En wat kan het schelen wat in de mode is of niet.
En dat verhaal over waar de afzakbroeken vandaan komen, is volgens mij een fabel. Wat ik begrepen heb, is dat het wel te maken had met de gevangenis, maar dan met het feit dat de riem moet worden ingeleverd.
En ik heb er weer een smetvreesding bij gekregen, bedankt ;-(. Baard met poepbacteriën... Bah!

bieb63
17-05-2015 om 21:05
vind ik ook
Het is vooral belangrijk dat het je staat. Mode of geen mode. Net zoals een kapsel.

zebra
17-05-2015 om 22:05
niet mijn smaak
maar als je je prettig voelt in zo'n afzakbroek zie ik niet in waarom je die niet zou dragen.
Misschien ligt het aan mij maar ik zie geen verband tussen baardjes en poepbacteriën, ik neem namelijk aan dat elke man (eigenlijk iedereen, niet alleen mannen) zijn handen wast na toiletbezoek.

Meisje Klein
17-05-2015 om 22:05
Nou..
Valt mij op dat juist mannen (en kinderen) vaak niet de moeite nemen om hun handen te wassen.

Pieter
17-05-2015 om 23:05
of het staat?
Pubers met een afzakbroek drie jaar geleden? Prima hoor maar zoiets staat toch niemand?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.