Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Uitgaan en thuis komen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
oregano

oregano

05-01-2013 om 12:01

Zelfde stad :)

Wat leuk al die noordelijke OOL-ers!
Wij wonen in die noordelijke studentenstad, vlak bij het centrum. De vriendinnen van mijn dochter die al 16 zijn gaan liefst uit in de bekende beachclub in de stad. Gisteren hadden we het er nog even over nav haar vraag of ze s'avonds nd bios mocht en daarna nog even wat drinken met vriendinnen (ze drinkt geen alcohol, behalve tot nu toe met oude en nieuw en paar keer heeft ze me verteld dat ze een Jiils had gehad, ze weet dat ik het er niet mee eens ben maar vind het wel goed dat ze hier eerlijk over is. Bovendien is ze vrij verstandig dus ik heb er wel vertrouwen in dat dit wel wat los zal lopen en ben elf niet zo van zero tolerance, maar dat ie even wat een ander onderwerp). Ze zijn na de film nog even naar een cafe met de 3 zussen geweest en was om half 1 thuis. Ik vroeg toen wat de toegangsleeftijd eigenlijk is van die beach club discotheek wat the place to be is voor haar vriendinnen. 18 jaar blijkt dus....Maar kennelijk 0 controle want al haar vrienden die wel 16 zijn gaan daar heen.En nog een cafe ois welke Ome Ko heet schijnt ook erg populair te zijn, die beachclub ken ik zelf nog wel van vroeger, heette toen anders. En de peperstraat was ik zelf ook ltijd te vinden zo'n 35 jaar geleden, nu hangen er overal camera's en dat vind ik wel prettig, want het is niet altijd even rustig daar volgens mij.
Dus ik denk ook dat ze overal wel binnen zal komen, ze is wel klein maar lijkt ouder dan haar leeftijd (wat bijna standaard is zie ik ook bij haar vriendinnen met de dikke mascara en de eyeliner...)
Dus ik ben wel blij met dit draadje en dat we er nu samen over praten. Het is inderdaad een studentenstad en hier wordt veel uitgegaan. de weg naar huis is 10 minuten, dus mijn streven is nu samen fietsen en dan op dezelfde tijd thuis als haar vriendinnen met wie ze dan zal gaan.
Groet oregano

Bestaat die nog, de drie gezusters?

leuk! Daar ben ik ook ooit wel vaak geweest in mijn opleidingstijd (25 jaar geleden, slik).
Zoon 16 gaat sinds kort af en toe uit. Gisteren om 3:15 uur thuis, met oud en nieuw 6:00.
Ik vind 3 uur eigenlijk wel oke voor normaal uitgaan. Maar ik heb nu met hem afgesproken dat het voor deze maand wel weer genoeg is, nu eerst maar weer school.

oregano

oregano

06-01-2013 om 13:01

Ja de drie gezusters is nog precies hetzelfde

van binnen. Echt identiek. Alleen vind ik het publiek wel jong daar, maar ja dat was ik zelf toen ook ;)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.