Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Dineetje
01-05-2013 om 21:05
Uit eten, komt het ooit goed?
Mijn 3 kinderen zijn 11, 13 en 15 en uit eten gaan is geen succes. Ze willen geen nieuwe dingen proberen en zouden het liefst nog een kindermenu eten. Ik baal hier van. Zo is in een restaurant eten niet echt leuk. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat uit eten gaan wel weer leuk is? Ik moet er bij zeggen dat het altijd al moeilijke eters zijn geweest en dat ze thuis ook niet open staan voor nieuwe dingen.

Merel
06-05-2013 om 15:05
Wuft menu
Ik snap je hoor, haha heel herkenbaar dat wufte menu, wij aten dat inderdaad vroeger thuis. Enne die rijst...die was er maar 3x per jaar als mijn ouders 'chinees' haalden. En dat was dus een bak bami en een bak nasi speciaal. Ik kwam er pas járen later achter dat er veel meer dingen te bestellen waren bij de chinees ;-)
En hier hebben wij thuis één kind dat allerlei aparte dingen lust, en het andere kind totaal niet, alhoewel dat langzaamaan beter gaat.

Kaaskopje
07-05-2013 om 01:05
Multi culti
Wij hebben al 16 jaar een Aziatisch kind over de vloer en die is heel blij als ze eens met een Hollandse pot kan meeëten. Als ze onverwacht meeëet als wij rijst eten, dan is dat een tegenvaller. Want blijkbaar is rijst als ontbijt, lunch en avondeten écht saai:-)