Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

HippeMama

HippeMama

15-02-2017 om 18:02

Turnzaal

Mijn dochter (15 jaar) zeurt de hele tijd dat ze graag voor 1 keer in een echte turnzaal voor de grap wil turnen. Alleen ik kan, maar geen 1 turnzaal vinden die dat doet. Ik probeer al een paar keer duidelijk te maken dat het mij niet lukt om het te vinden, maar ze zeurt door. Weten jullie waar dit kan of heb ik toch gelijk dat die er niet zijn. Als die er niet zijn kan ik de bevestiging aan mijn dochter doorgeven. Ze gelooft het wel als iemand anders het zegt als ze er zijn. Alvast vriendelijk bedankt

proefles

Bij turnverenigingen kun je gewoon een keer een les meedoen.

15????

Laat haar het fijn zelf uitzoeken!!

Wat is trouwens een 'echte turnzaal'? Iets andersxdan een gymzaal of sporthal?

En wat is 'voor de grap turnen'? Een beetje over een mat huppelen? Kijken of je de andere kant van een evenwichtsbalk haalt?

En gaat ze dat in haar eentje doen? Of met een horde vriendinnen?

Bijzondere vraag....

Daisy

Daisy

15-02-2017 om 19:02

Huh????

Het is 15 en het zeurt? En mama moet het uitzoeken? Laat het haar lekker zelf doen, want anders gelooft ze je toch niet.

zebra

zebra

17-02-2017 om 11:02

google

eens, zou het advies aan een 15 jarige dochter zijn. Ik neem aan dat ze zulke info zelf wel op kan zoeken als ze dat echt zo graag wil. Dan hoeft ze gelijk niet meer te zeuren.

Tijgeroog

Tijgeroog

17-02-2017 om 11:02

Tilburg

In Tilburg kun je bij de turnvereniging een kinderfeestje organiseren. In zo'n zaal waar alle toestellen vast opgesteld zijn, er valkuilen zijn met van die grote schuimrubber blokken en ook trampolines en dat soort dingen. Ik snap wel dat ze dat leuk vindt. dus een paar vriendinnen optrommelen en een afspraak maken...

Hier

Een turnzaal heeft een speciale vloer en toestellen voor getrainde turners: http://www.dos-alphen.nl/turnhal/

Ambulances kan je bestellen op telefoonnummer 112.

skik

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2017 om 12:02

Skik

Ik mis de 'like'-functie!

Kaaskopje

Kaaskopje

HippeMamma

Ik krijg het gevoel dat je dochter een beperking heeft. Anders kan ik haar gedrag niet plaatsen. Zo niet, dan zou ik snel zeggen, dat ze moet stoppen met zeuren zolang ze niet zélf haar best doet om zo'n zaal te vinden. Ze heeft straks een héle vakantie om dat te doen.

Tijgeroog

Tijgeroog

Jeetje

Wat een stelletje zeur-mutsen zijn jullie zeg... is er eindelijk eens een puber die niet zeurt om gamen in snapchatten, maa graag iets actiefs wil doen, is het wéér niet goed.

:-)

Als het mijn dochter was zou ik hier de ultieme mogelijkheid zien om haar eens te verrassen voor haar verjaardag. Hup, met een stel vriendinnen een ouderwets kinderfeestje. Glaasjes ranja en spekjes erbij, kinderkoortje met lang zal ze leven uit de boxen en een mooie zelfgeknutselde verjaardagsmuts.

https://kunstenkrachttilburg.nl/info/verhuur/

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2017 om 13:02

Tijgeroog

Ik ben denk ik met een mutserig been uit bed gestapt vandaag )

Als ik het goed begrijp wil ze helemaal in haar eentje in een professionele turnomgeving losgaan. Ik snap dat ze die wens heeft, maar ze is ook oud genoeg om geen zeurgedrag meer te vertonen en zelf initiatief te nemen. Ik zou een dochter, die duidelijk zelf hard zoekt, best willen helpen.

Mijn eksteroog zegt ook dat het weer vakantietijd is. Een tijd waarin bijzondere vragen gesteld worden.

Fiorucci

Fiorucci

17-02-2017 om 15:02

Dus jullie pubers zeuren nooit? Dat vind ik nou bijzonder....

Kaaskopje

Kaaskopje

Fiorucci

Ik heb geen pubers meer, maar dit soort zeuren komt mij niet zo bekend voor.

Tijgeroog

Tijgeroog

Maar kaaskopje :-)

Er staat toch nergens dat ze dat alleen wil doen? Bovendien denk ik dan weer dat een 15-jarige prima alleen in een turnzaal actief kan zijn zonder zichzelf levenslang in een rolstoel te krijgen.
Ik dacht trouwens dat de eerste vakanties pas volgende week zijn.

bieb63

bieb63

los van het feit of het een zeuderig of vage vraag is

WAAR moet die turnzaal dan zijn? Ik neem aan dat als jullie in Brabant wonen, geen turnzaal in Noord-Holland zoeken..... Dus wat is de vraag nu precies?

Kaaskopje

Kaaskopje

17-02-2017 om 16:02

Tijgeroog

Je hebt een punt met de eerste zin . Over de tweede heb ik niets gezegd.

Mijn dochter (school in noord Nederland) heeft nu vakantie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.