Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Marieke

Marieke

28-01-2015 om 13:01

Trots!

De afgelopen week heeft mijn dochter proefwerkweek gehad, twee/drie toetsen per dag met veel leerwerk. Twee weken voorafgaand aan de proefwerkweek hebben we samen een planning gemaakt: wanneer doe je wat en hoeveel tijd wil je per vak besteden, rekening houdend met sport, vriendinnen enz. Het hele plannen begint ze steeds meer onder de knie te krijgen, ook hoe belangrijk het is om te herhalen als je veel leerstof hebt. Het mooiste vind ik wel dat ze het fijn vindt om mooie cijfers te halen en wil daar moeite voor doen, gewoon uit zichzelf!
Sinds gisteren komt het ene na het andere appje binnen: ik heb een 8,1 voor Frans, een 8,3 voor Duits, een 9 voor wiskunde, een 7,4 voor Engels en ga zo maar door. Ik ben zo trots op haar, niet alleen op de mooie cijfers, maar vooral omdat ze dit zelf wil, serieus met schoolwerk bezig is, twee vriendinnen heeft die dit ook willen, samen daar hard voor werken en veel lol maken waardoor ze fluitend door het leven gaat. Ben zo trots op mijn dochter!

tante Sidonia

tante Sidonia

28-01-2015 om 13:01

laat

Het haar vooral weten!!
Leuk hoor!!

Super!

Thumbs up.

En inderdaad, vergeet niet het vooral je dochter zelf te vertellen.

Lynn

Lynn

28-01-2015 om 17:01

Leuk

Ik kan me je trots erg goed voorstellen. Heb dat al met veel mindere resultaten .

Maar inderdaad, wat je aangeeft, het gaat niet zozeer om de resultaten als wel om alles eromheen waardoor ze tot goede resultaten komt. Fijn hoor!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.