Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Appeltaart

Appeltaart

17-05-2016 om 13:05

telefoon stuk reparatie: moet puber betalen?

Theeleut

Theeleut

18-05-2016 om 16:05

Ik wel

Als de kosten niet hoger zijn dan 50 euro dan vind ik het nog wel waard om de telefoon te laten repareren.

Jaina

Jaina

18-05-2016 om 17:05

In dit geval zou ik niet betalen omdat er geen hoesje werd gebruikt. Dan is het toch een geval van pech.
Sowieso zou ik geen 100 euro uitgeven om een telefoon van 140 euro te laten reparen.
Dan maar met sterren rondlopen. Dat doen zoveel mensen. Mooi is anders maar wel weer een wijze les

Ik wil best een keer betalen als ze per ongeluk iets laten vallen maar alleen als ze zelf voorzorgsmaatregelen hebben genomen. Geen beschermhoesje want niet hip = geen voorzorgsmaatregelen nemen. Dus dan betaal ik niet maar mogen ze zelf betalen.

Naast veel leuks ook veel gedoe

Tien jaar terug hadden jongeren van die leeftijd niet zulke dure kwetsbare spullen. Er is veel leuks en handigs toegevoegd aan ons bestaan, tegelijk met gedoe op z'n tijd.

Wat zouden we aan extra stroom gebruiken door alle schermpjes die elke avond aan hun electriciteitsinfuusje moeten :)
voeg daarbij het groeiende leger e-bikes. Maar kom, dat is of topic.

Ik zou de kosten samen delen. En geen hoesje omdat dat niet cool is - kom op zeg, dat is net zoiets als geen helm op omdat de styling van je haar wordt aangetast.
.

Kylie  Newman

Kylie Newman

26-11-2020 om 21:11

bedankt

Deze informatie was nuttig, bedankt!

Vesper Lynd

Vesper Lynd

27-11-2020 om 12:11

Wat grappig

Wat grappig, zo’n oud draadje. Ik kon hem me niet herinneren, maar zou nog exact hetzelfde reageren als vier jaar geleden. Standvastig type of weinig gegroeid :)
Toevallig hebben we net een nieuwe telefoon voor mijn dochter gekocht (meeste zelf betaald). De screen protector krijgt ze van mij en het hoesje van Sinterklaas. Dat vind ik toch wel vereisten voor dure apparaten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.