Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Talencursus Engels

Hi,

mijn zoon kan wel wat extra Engels gebruiken, Nu dacht ik aan een talencursus in Engeland, in de zomervakantie. Hebben jullie daar ervaring mee? En welke aanbieder raden jullie dan aan?

Emzie

Lusithania

Lusithania

02-01-2015 om 00:01

xuk

Mijn dochter is drie keer naar Xuk English geweest en zou zo weer terug willen. Ze heeft nog steeds haar contacten, erg leuk.

Tuinfluiter

Tuinfluiter

03-01-2015 om 15:01

Hoe oud is je zoon?

Ik weet niet hoe oud je zoon is, maar mijn dochter is afgelopen jaar met Simbo meegeweest, wat goed is bevallen. Zij gaan echter maar t/m 15 jaar. Bieden daardoor ook wel meer begeleiding dan veel andere aanbieders. Dus als je op zoek bent naar een goed georganiseerde reis met ook een busreis inbegrepen dan is dat zeker aan te raden. Is je zoon al wat ouder dan is dat natuurlijk wat minder nodig. Mijn dochter wordt dit jaar 16 en is nu aan het kijken bij EF, maar daar hebben we dus nog geen ervaring mee.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

03-01-2015 om 16:01

Een van mijn kinderen is met EF naar Malta geweest, hij was toen net 15. In de zomervakantie, twee weken. Het is hem erg goed bevallen. Hij zat in een hotel, grotendeels (of volledig?) afgehuurd voor EF, direct bij de school. Diverse leuke activiteiten, strand dichtbij, excursies in het weekend. Jongeren uit heel Europa (waardoor tussendoor zeker niet alleen Engels wordt gesproken).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.