Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Stoer doen op school

Mijn dochter van 14 met MCDD en PDD Nos odet op school en ook thuis in het bijzijn van vrienden , alles om stoer over te komen. Het is net Kecky en Hyde, zo is ze lief en kan ik met haar lachen en zo zijn er anderen bij en laat ze zien dat zij de baas is , tenminste dat probeerd ze dan, grote mond, opvallend doen.

Nu werd ik deze week gebeld door een moeder omdat mijn dochter drinken over haar heen gegooid heeft en haar bedreigd heeft. Ook had dat kind sigaretten gejat uit huis want dat moest van mijn dochter.
Later hoorde ik van school dat mijn dochter het andere kind op haar knieën gedwongen heeft om excuuses an te bieden over iets waar ze ruzie over hadden.Dat werd gefilmd met mobiel en mijn dochter zou dat op you tube gaan zetten.
Mobiel is door school in beslag genomen en mijn dochter heeft niet ontkend. Later zaten de twee dames wel gewoon bij elkaar en volgens de afledingleidster valt het nog wel mee dat die andere meid zo bang is.Ik weet dat dat meisje ook haar nodige problemen heeft, in internaat gezeten heeft ene tijd en bij BJZ moet komen praten. Het fijne weet ik er niet van.
Thuis vertelde mijn dochter dat zij boos was over een leugen van haar en dat dit meisje haar en mij ook voor hoer uitmaakt e.d. Dat wil zij niet pikken en wilde dat zij excuus ging aan bieden. Was meer voor de grap en om stoer te doen dat zij zei dat ze op de knieën moest en mijn dochter was erg verbaasd toen het kind het nog deed ook en zij moest erg lachen en is bijna op de grond gaan liggen omdat ze dit nooit verwacht had.
Iemand anders heeft dit wel met haar mobiel gefilmd, zonder dat mijn dochter daar iets mee te maken had en weer iemand anders riep dat ze het op You Tube moest zetten. Maar school vind het allemaal heel ernstig, dan moeten ze toch ook de anderen erbij betrekken die dit zei en die het filmde?
Later ging mijn dochter weer naar het meisje omdat een paar meiden wilden weten wie het was die op haar knieën ging en mijn dochter had toen een pakje drinken in haar handen. Toen duwde een vriendin haar naar voren en kneep zij in het pakje waardoor het drinken eruit spoot over het andere meisje.Mijn dochter zei nog sorry maar de andere ging naar huis haar wassen en omkleden.
Mijn dochter zei ook dat de andere meid vaker met shag op school kwam en het aan mijn dochter gaf en nu ineens met een pakje sigaretten. Dit omdat zij erbij wil horen en weet dat mijn dochter af en toe rookt.Maar tegen haar moeder zei zij dat het van mijn dochter moest, zou ik ook zeggen als ik ruzie kreeg en mijn moeder mij zou betrappen.
IK heb haar nu verboden om contact met het meisje te hebben, want zo is het ruzie en zo gaan ze weer samen weg. Als het meisje zo bang is voor mijn dochter, die haar trouwens nooit heeft aangeraakt, waarom gaan ze dan steeds weer met elkaar om?
Ik heb tegen mijn dochter gezegt dat ik haar nu geen straf geef voor dat op de knieën vragen, maar als zij wel weer met het meisje omgaat de straf alsnog in gaat. Gisteren vroeg het andere meosje nog wel aan haar of mijn dochter straf heeft gekregen. Hoezo leedvermaak....
Ik weet inmiddels niet meer hoe ik hier op moet reageren. Gewoon alles van het andere meisje geloven of mijn dochter? School doet net of het ene crimineel is nu.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moyodo

Moyodo

04-03-2010 om 09:03 Topicstarter

Jeckyll en hyde natuurlijk

foutje....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.