Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

appeltaart

appeltaart

07-09-2015 om 15:09

Stijldansen

Vorige week kreeg ik een folder onder ogen over stijldansen. Vroeger ging in mijn omgeving iedereen op les. Ik hoor er nu weinig over en vraag me af of er nog gestijldanst wordt. Dus mijn vraag is eigenlijk , gaan jullie pubers op stijldansles? En vanaf welke leefijd?

Stijldansen

Er is vast nog stijldansen ook voor jongeren. Ik ken iemand van in de twintig die wedstrijden danst.
Maar het wordt steeds meer verdrongen door de andere dansen die ook in dansscholen gegeven worden als zuma, hiphop, streetdance, enzovoort.

dansles op school

Heel erg leuk vond ik dat voor het afzwaaien van de basisschool de leerlingen van groep 8 vijf lessen kregen voor het bal.
Met balboekje waarin vaders en moeders de eerste dans kregen.:-)
Ik denk dat er ook meer variatie mogelijk is vergeleken met vroeger.

Hadewich

Hadewich

07-09-2015 om 18:09

Hier...

Ivm kerstgala in de 2e en 3e klas kunnen de leerlingen op de middelbare school van mijn kinderen 4 lessen stijldansen volgen. Dochter heeft dat wel gedaan, zoon niet. Vervolgens was er bij het gala welgeteld één nummer dat zich leende voor de foxtrot...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.