Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Tango

Tango

14-06-2014 om 12:06

Shisha pen

Gisteren had ik een gezellige avond met dochter van 13. Uit eten geweest en geshopt samen omdat beide mannen van huis waren. En dan hoor je nog weleens wat natuurlijk. Zo vertelde ze dat ze weleens een trekje van een Shisha pen had genomen. Het bleek een soort waterpijp-achtig staafje te zijn. Ik heb nu net eens gegoogled op Shisha en vraag me af of het nou echt zo'n onschuldig ding is of niet. Dochter vond het overigens niet echt bijzonder en gaat er haar geld niet aan uitgeven maar ik schrok er toch wel even van. Maar omdat ik niet echt wist wat het is ben ik er op dat moment nog niet verder op ingegaan.
Hebben jullie (kinderen) ervaring met deze rookvorm? Wat vinden jullie ervan?

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

14-06-2014 om 13:06

ik weet het fijne er van

niet meer, maar ze zijn toendertijd wel in het nieuws geweest en er werd duidelijk gewaarschuwd dat het niet zo onschuldig is als het lijkt!

Tango

Tango

16-06-2014 om 08:06

Bedankt, Marijke

Heb het gelezen. Volgens dit artikel is het dus op zich onschuldig, het verlaagt alleen de drempel tot het roken van sigaretten e.d. Ik houd het maar een beetje in de gaten, verwacht eerlijk gezegd niet dat dochter snel sigaretten gaat roken want dat vindt ze echt heel vies. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.