Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Schoenmaat 13 jaar

Tuinstoel

Tuinstoel

17-10-2016 om 21:10

precies

Bij een volwassen vrouw met dito postuur past het beter. Maar ik vind het geen gezicht bij meiden van 1.40-1.45. Bij hen is het echt maat schuit. Gelukkig zal het best goed komen later.

Triva

Triva

je weet nu dat de voeten groeien voor de lichaamslengte groeit. Logisch dan toch dat je jonge pubermeisjes ziet met voeten die nog niet in verhouding zijn? Beter dan andersom: eerst de lengte in en dan omvallen vanwege de te kleine voeten die nog moeten groeien ;)

Erfelijk belast grote maat

Is naar maat 46 gegaan toen hij 13 was en staat nu al een tijd haast stil qua schoenmaat. Hij schiet nu in de lengte uit, 14 jaar en ergens richting 1.85. Het totale model gaat weer beter kloppen.

De erfelijke belasting komt van mijn kant, mijn vader, ooms en broer. Allemaal lange mannen met grote voeten en lange, benige handen.

40er

40er

En maat 43.
Vader heeft 45, ik 41

En die erfelijkheid, schoonvader heeft 42, schoonmoeder 35 en manlief dus 45....

vaderLudo

vaderLudo

17-10-2016 om 22:10 Topicstarter

conclusie

Ik kom tot de conclusie dat mijn zoon zich geen zorgen hoeft te maken over zijn schoenmaat. Aangezien hij zelf nog nog moet groeien, zullen zijn voeten ook nog wel behoorlijk groeien, waarschijnlijk tot een redelijke maat.

Ik hoop dat ik hem met jullie verhalen gerust kan stellen. Bedankt.

Skik.

Ah op die manier, klein tenger meisje met maat 40 en witte sneakers:-)

Maat 45 1/3

Ik ben 14,5 jaar en ik heb een schoenmaat van 45 1/3 en een handlengte van 19 cm. Mijn lichaamslengte is rond de 168 cm. Ik denk dat mijn groeispurt nog moet aankomen.

dochter vind ook dat ze een te kleine schoenmaat heeft

hallo

mijn dochter is 13 jaar en vind ook dat ze een te kleine schoenmaat.
maar haar BFF heeft wel schoenmaat 42, misschien dat het daardoor komt.

ze heeft ook wel 3 jaar de zelfde schoenmaat gehad.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.