Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Smokey

Smokey

29-09-2010 om 10:09

Rokende zoon (15)?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Starry Night

Starry Night

01-10-2010 om 14:10

Smokey

"Maar toen het zich voordeed was ik er toch wel even door van slag."
Ja, natuurlijk! Bij mij zijn ze tien en dertien en nog niet rokend (ik zal niet zeggen 'te jong', want ik geloof dat dat naïef zou zijn...), maar als een van hen het onverhoopt gaat doen zal ik ook niet blij zijn (understatement of the year).

Maxime.M

Maxime.M

01-10-2010 om 19:10

Smokey

je schrijft; Wel vervelend dat die kamer zo stinkt door andermans rookgewoontes
Dat is inderdaad vervelend, maar zoals ik al schreef. Een keer latexen en je bent er waarschijnlijk vanaf. (laat je zoon het gewoon even doen ;-)

Starry Night

Starry Night

02-10-2010 om 10:10

Ongelofelijk overigens...

... dat mensen hun slaapkamer zo in de walm zetten, zeg. Getver.

mar42

mar42

08-10-2010 om 16:10

Toevallig....

Gisteren werd ik gebeld door de mentor van mijn 14-jarige dochter die in 3 Havo zit. Het gaat niet goed met haar op school, slechte cijfers, huiswerk niet gemaakt etc. En passant merkte de mentor ook nog even fijntjes op dat ze mijn dochter regelmatig zag roken op het schoolplein. Ik wist niet wat ik hoorde; tegen mij doet dochter altijd erg fel anti-roken... Toen ik haar ermee confronteerde reageerde ze furieus; het was niet waar dat ze rookte, razend was ze... Ze blijft dit maar volhouden en toen ik vroeg hoe haar mentor daar dan bij kwam zei ze dat ze haar vast door de war haalde met een ander meisje met hetzelfde soort haar?! Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken; dochter kan redelijk makkelijk liegen, maar lijkt nu wel heel stellig. Ze ruikt regelmatig naar rook (kleding, niet uit haar mond); toen ik daar eens naar vroeg zei ze dat dat kwam door de rokende jongens waar ze bij had gestaan. Moeilijk hoor, ik wil haar graag geloven, maar toch... Heb haar kamer doorgezocht en niks kunnen vinden (nog voor dochter gisteren thuis was uit school), maar dat zegt ook niet alles. Nou ja, ik maak er maar geen halszaak van; denk dat ik me nu even drukker moet maken over haar schoolprestaties ....

Tirza G.

Tirza G.

08-10-2010 om 20:10

Mmmm

Mentor is meestal niet gek. En kent de eigen mentorkinderen vaak wel behoorlijk goed, ook als ze hetzelfde haar hebben. Op alle scholen die ik ken, staan de rokers apart, in het rookgedeelte. Bij hen gaan staan doe je eigenlijk alleen als je romantische gevoelens hebt voor één van de rokers (en dan is het mee gaan roken zo gebeurd.......) of als je zelf rookt.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.