Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Anoniem

Anoniem

13-01-2016 om 12:01

Pukkels

Hoe kom je snel van pukkels af?

Mijn zoon van 16 heeft veel pukkels, hoe kan hij er van af komen want ik vind het echt lelijk staan bij hem.

Jamie

Bedankt voor de link.
Huisarts heeft al een tijd geleden de vitA en antibiotica-creme + pil uitgeschreven.
Helpt ten dele.
Juist vochtophopingen, van die diepliggende stevige bulten, maakt acne zwaar.
Trekzalf geeft wat verlichting.

Dus als het eten van ananas ook bij zware acne helpt, gaan mijn kinderen op de ananas-toer.

(O ja, die benzac/ benzoylperoxide geeft witte bleekvlekken in de kleding, handdoeken en beddengoed.)

Maar zoals Jets in de link al aangaf; je bent er niet zomaar van af.

Mijntje

Mijntje

14-01-2016 om 10:01

huisarts

Je kan hiervoor ook eens om raad bij de huisarts vragen, als je dat nog niet hebt gedaan.

Anoniem

Anoniem

14-01-2016 om 10:01

Huisarts

Ik ga binnenkort wel even bij de huisarts vragen

Lusithania

Lusithania

14-01-2016 om 11:01

eehh

Jij gaat het bij de huisarts vragen????
Jouw zoon van 16 heeft zelf beslissingsrecht als het om medisch handelen gaat, dus ook over zijn pukkels.
Je kunt hoogstens voorstellen of hij er mee naar de huisarts wil gaan.

Mijntje

Mijntje

zien

De huisarts moet het zien.

Anoniem

Anoniem

Huisarts

Vanaf 18 mogen ze gaan en staan waar ze willen. Als zs jonger zijn bepalen wij als ouders over hun.

Arendje

Arendje

14-01-2016 om 15:01

nee anoniem

'Als ze jonger zijn bepalen wij als ouders over hun.'

Tot kinderen de leeftijd van 16 jaar hebben bereikt, treden ouders op als wettelijk vertegenwoordigers in beslissingen over hun medische situatie. Vanaf 16 jaar heb jij als ouder daar dus geen zeggenschap meer over.

Tijgeroog

Tijgeroog

14-01-2016 om 16:01

Huisarts

Huisarts lijkt me een goede plek als je zoon er problemen mee heeft. Als jij er problemen mee hebt ("ik vind het lelijk") denk ik dat er bij jóu iets moet veranderen. Kan de huisarts je misschien ook wel bij helpen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.