Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

pubermam
11-08-2015 om 16:08
Pff, wanneer stopt het?
Pff, die zoon van mij, bijna 16, is relatief laat begonnen met groeien. Maar nu hij groeit, gaat het maar door en gaat het maar door en gaat het maar door. Hij is mij al lang gepasseerd (ben 1.76), mijn man ook en het einde lijkt nog niet in zicht. Wel schattig, hij is zo lekker onhandig met zijn lijf. Loopt tegen dingen aan, stoot zijn hoofd. En dan die lage stem. Gelukkig knuffelt ie mij nog wel eens. Het wordt een leuke man.

Bellefleur
18-08-2015 om 10:08
Volwassen
Op een gegeven moment neemt mijn man afscheid en gaat naar zijn werk. Plotseling zie ik hem de kamerdeur opendoen. Opperste verwarring. O wacht, het is onze zoon. Ik had ineens twee volwassen mannen in huis!

car
24-08-2015 om 18:08
ouder worden verwerken
Jongens groeien later, en stoppen kan het toch niet! Het gaat er meer om, hoe ga jij het voor jezelf verwerken als hij straks uit huis gaat bijvoorbeeld.. ook dat is niet zo ver meer weg.

Engeltje
25-08-2015 om 13:08
Heerlijk he!
Dat ik inmiddels naar hem op moet kijken en dat ik als we samen wandelen niet meer mijn arm om zijn schouders kan slaan, maar hij zijn arm om mijn schouders slaat, vind ik een bijzonder fijne gewaarwording! En ik smelt als hij 's avonds als ik mijn tanden ga poetsen de badkamer in komt lopen om te plassen, helemaal slaperig en nog zo heerlijk kind, maar wel in het lijf van een bijna volwassen kerel met harige benen en een beginnend snorretje . Ik vind dit ook weer een heel bijzondere periode. En gelukkig is hij ook een knuffelkont, komt zelfs nog wel eens op schoot zitten, maar dat hou ik niet meer zo lang vol... ;-)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.