Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

ongerust over ongehoorzame dochter.

Mijn dochter Selena is 13 jaar oud en zit in de 1ste klas,
Van verhalen van haar vriendin Clara heb ik verhalen gehoord dat selena
Een vriend heeft, waar ze volgens Clara en nog een vriendin van haar seks mee heeft
En ik geloof die vriendinnen ook want ik heb mijn dochter al een keer seks zien hebben met die vriend van haar, ik wil niet dat mijn dochter hiermee doorgaat alleen ze luisterd niet naar me! Ik ben erg ongerust over haar en mijn man Hank ook, meestal komt Selena om 2 uur thuis en als we noos op haar worden trekt ze alleen haar schouders op, het ergste van dit alles vind ik nog dat ze die jongen via het internet heeft ontmoet en hij 18 jaar is. Kunnen jullie lid van de oudersonline mij helpen en tips geven?

Liefs,
Ilse Schelde.

Angela67

Angela67

27-09-2015 om 18:09

snel

maak alles anoniem aan je posting anders zou ik denken dat je een troll bent die iemand in kwaad dachtlicht wil zetten!

gr Angela

Hahaha

Als je gegevens echt zijn ben je niet echt slim bezig. Ik ga hier in ieder geval pas op reageren als je geanonimiseerd bent.

zebra

zebra

03-10-2015 om 17:10

niet handig

om dit probleem met naam en toenaam op het forum te zetten. Dit kan nog jaren blijven rondcirculeren op het forum of in zoekmachines en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling.

mirreke

mirreke

05-10-2015 om 00:10

Wat een gek bericht

met al die (overbodige) namen.
En je hebt je dochter een keer 'sex zien hebben'. Zit je haar te begluren dan?

Oftewel, ik geloof niet dat dit een echt bericht is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.