Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Nog maar eens: leuke puberuitspraken

Ik vraag aan zoon wat voor muziek hij op heeft staan?
Zoon: Oh, Pablo Casals doet een 'cover' van Bach.:-)

Elfje65

Elfje65

20-07-2016 om 18:07

Zebra

Is dat niet waar dan?

Elfje65

Elfje65

20-07-2016 om 19:07

Vesper

Lunchvergoeding haha, ik vind het een goeie!!!

Lippenbalsem

Man had lippenbalsem van zijn werk meegekregen (promotie) en gaf die aan zoon. Zoons opgetogen reactie: 'Dit is precies wat ik nodig had in mijn leven!'

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-07-2016 om 11:07

Ruimte

Onze dochter van 13 was boos om het feit dat wij het niet zomaar goed vonden dat ze in november éven op een doordeweekse dag 's avonds met een vriendinnetje naar Brussel gaat om naar een concert van 21pilots te gaan.
" Ja, je moet me wel ruimte geven om te groeien"

Zoon wil de naar eieren bakken

En doet de eierdooier open,kijkt me even verdwaasd aan en vraagt : waarom zitten er veren op?
Ik schiet inde lach en zeg dat t wel eens gebeurt. Waarom hij dat vraagt?
Je weet zeker dat er geen kip in zit he als ik m openmaak ? is het benauwde antwoord....

Huh eierdooier?

Die IPad blijft maar eigen initiatief tonen eierdoos dus.

Jennifer Lopez

Met dank aan haar laatste nummer 'I aint your momma'. Is op de radio als zoon 16 en ik in de auto zitten. Zijn reactie "wat een geluk dat jij wel mijn moeder bent, dus jij doet dat allemaal wel voor mij".

Juno

Juno

15-08-2016 om 23:08

Rimpels

Zoon is verrukt als hij op mijn voorhoofd rimpels ontdekt: "O mam, je hebt WIFI!! Al twee streepjes.

Emmawee

Emmawee

15-08-2016 om 23:08

Helpen herinneren

Of hij het niet vervelend vond dat ik hem hielp herinneren, vroeg ik.
"Nee hoor, handig juist. Ouders zijn eigenlijk een soort levende memory-blaadjes!"

Els

Els

16-08-2016 om 06:08

Juno

Geweldig!

AnneJ

AnneJ

17-08-2016 om 14:08 Topicstarter

tegenspreken

Bij een gezellig debat waarin ik hem wat wil bijbrengen meldt zoon: ik heb maar 1 lieve moeder en die spreek ik graag tegen.:-)

mijk

mijk

17-08-2016 om 17:08

dochter na enorme klierbui

Het is zo fijn dat ik bij gewoon onredelijk kan doen. Jij houdt toch wel van me!

Mijk

ik heb voor zoon kaartjes

op de kop getikt voor het NL elftal. Hij helemaal blij.... tot dat ter sprake komt dat t bij PSV is ( is ook nooit, is altijd in Arena)
Ik zeg: dat is toch fijn, das dichterbij.
Dat meen je niet mam,echt? Wat is dat nou weer voor raars, moet ik dààr naar binnen.....
( ja buiten kijkt zo lastig )

Emmawee

Emmawee

19-08-2016 om 00:08

Mijk

Wat een "heerlijk" compliment!!

Pennestreek

Pennestreek

19-08-2016 om 14:08

Haha Mijk wat een prachtopmerking van je dochter

Dat zeg ik nou altijd zelf tegen dochter na/tijdens zo'n bui, dat ik vreselijk veel van haar hou, ook al kan ze zich nog zo drakerig gedragen! Ik hoop altijd maar dat dat haar helpt. Ze heeft het nog nooit gezegd, maar ik hoop dat ze het net zo voelt als jouw dochter.

Elfje65

Elfje65

21-08-2016 om 12:08

Lilian1

Heel herkenbaar. Zoon hier die heel lang uit principe geen stap in de Arena zette. Inmiddels gaat hij er wat volwassener mee om.

Elfje

Zoon gaat wel, hij vindt t veel te leuk,maar moet wel effe aangeven dat t toch erg raar is;)

Tango

Tango

21-08-2016 om 22:08

Haha, Lilian

Bij mijn zoon zou het precies andersom zijn. Al is hij ook al een keer in de Arena geweest voor het Nederlands Elftal. Maar hij zou liever naar het Philips Stadion gaan. Jammer dat het voor ons zo'n eind rijden is, te ver voor op een doordeweekse avond.
Veel plezier!

Tango

Tango

En Elfje

Sommige jongens worden hierin nooit volwassen hoor. Ik sprak laatst een vriend van dochter, volgens mij is hij 16 of 17. Die was al 4 jaar niet in Amsterdam geweest om die reden. Vond ik wel erg ver gaan.

Elfje65

Elfje65

Tango

Tja, dan zeg ik ook maar. Manlief zet nog steeds liever geen stap in de Arena. Helaas voor hem heeft hij er 20 jaar op uitgegeken vanuit zijn werkplek. Zoon is al verder dan zijn vader;-)

marieke

marieke

24-08-2016 om 15:08

waarom zijn er pubers?

Dat vroeg mijn dochter mij laatst. Ik had geen idee en al snel kwam het antwoord: om ouders op de kast te krijgen! En bedankt...

Puck

Puck

30-08-2016 om 08:08

Niet op woensdag

Op vakantie in Oostenrijk zitten wij in een budgethotel waar ook veel werklui overnachten. 's morgens bij het ontbijt zitten die dus in hun werkkloffie te ontbijten. Kind leest op een shirt: Nou ja, wat doen die mensen hier, die hoeven maar 1 dag in de week te werken: er staat "Montag service" op hun shirt en het is vandaag al dinsdag. Nee schat, er staat "Montage service"....
Ons dyslectje had even de E niet opgemerkt.

Puck

Puck

31-08-2016 om 09:08

nog eentje

... wederom van ons dyslectje. Ik was gisteren de augurken aan het inmaken en vroeg aan haar of ze de toevoegingen wilde oplezen vanaf de laptop: er moesten gekneusde Jennifer-bessen in..... Ze lag vervolgens zelf in een deuk onder tafel van het lachen.

Vesper Lynd

Vesper Lynd

09-09-2016 om 19:09

Niet heel grappig

Jongste kwam uit school met: 'Mam, ik moet een oud omaatje spelen, kan ik iets van jouw kleren aan?'
Uiteindelijk is het een pantalon en blouse geworden van 15 jaar oud (paste precies) toen ik dus echt nog wel een jongedame was Maar ze was inderdaad net een oudere dame met haar grijze geruiten pantalon en blouse met grijze streepjes ín de broek gestopt.

Li

Li

10-09-2016 om 16:09

Cheap thrills

Dochters stonden gezellig te dansen op muziek van Sia. Toen ik mee begon te doen, vroeg oudste: "Door deze gordijnen heen kunnen ze ons toch ècht niet zien van buiten, hoop ik?"

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.