Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Polly Shearman
21-03-2011 om 09:03
Namens zoon: muziek gezocht
As zaterdag worden zoon, en zijn vriendin ( jawel!) allebei 12 jaar.
Op vrijdag avond geven ze samen een discofeest voor de hele klas!! bij ons in de woonkamer.
We hebben discolampen en goed geluid.
Maar... we hebben nauwelijks muziek die geschikt is voor een groep 8 disco. Alles wat ik leuk vind is per defenitie STOM. Maar zoon zelf is helemaal niet bezig met muziek dus heeft zelf eigenlijk ook geen idee.
Dus, wie heeft voor mij wat nummers en artiesten die helemaal HOT zijn momenteel voor die leeftijds groep!
bedankt, namens zoon!
groet, Polly

skik
21-03-2011 om 10:03
Tips
Black Eyed Peas, Rihanna, Ceelo Green, Martin Solveigh (Hello) Lady Gaga, Katy Perry en de top 40.
Veel plezier op het feestje, da's echt leuk, al die achtste groepers bij elkaar.
skik

maan.
21-03-2011 om 11:03
Ook wat tips
hierboven al heel wat tips gezien, hier nog wat aanvullende ideetjes:
chris brown (3xyeah), bruno mars (grenade maar ook dat vorige liedje), david guetta..

Nerina
21-03-2011 om 12:03
Mohombi
Een week of 2 geleden in ieder geval nog de topper hier in groep 8 (en de rest van de bovenbouw), Mohombi - Bumpy Ride.
Like a G6 was ook een tijdje populair, maar mogelijk is dat alweer helemaal passé. Ik weet er ook niet veel van en zoon ook niet echt.
Misschien kun je er anders eens kijken wat er momenteel in de Top40 staat.

Kobalt
21-03-2011 om 13:03
The Swedish House Maffia is hier ook populair.
Verder houden mijn kinderen ook wel van Rowan Heze (schrijf je dat zo?) en dat soort muziek.
Dit is mijn dag van Jochem Meyer en de Jeugd van tegenwoordig vinden ze ook leuk.

Fiorucci
Inderdaad
Bruno mars, Lady gaga, en laatst was ik met mijn dochter naar het discozwemmen alhier, daar werd behalve bovengenoemde nummers ook Michael Jackson gedraaid( Billy Jean)

ayla
Muziek van series
ik weet dat mijn pubernichtjes dol op Glee zijn bijvoorbeeld, daar kun je ook cd's van downloaden

Polly Shearman
21-03-2011 om 14:03
via youtube is ook de bedoeling, maar ik vind het wel handig als we een vooraadje hebben,
allemaal bedankt, zoon gaat na school het lijstje eens bekijken en zo nodig downloaden..
er is trouwens 1 disco lamp gesneuvelt, wist je dat die bijzonder moeilijk te vervangen zijn!! aargh...

rosa
21-03-2011 om 16:03
Hitzone
Hier doen de hitzone cd's het altijd goed, daar staan de meest recente hits op. Die kun je dan weer opzoeken op youtube
www.hitzoneoverzicht.nl/hitzone2011/hitzone2011/hitzone56.html

IngridT
21-03-2011 om 18:03
En....
Usher natuurlijk! En dat vreselijke liedje waar Kylie Minogue op meezingt...you're taking me hiiiiigher, hiiiiiigher, higher off the ground. Dat zingt mijn 11 jarige al weken. Weet alleen niet meer hoe de zanger heet....was het niet Taio Cruz of zo?
Ingrid

Bintje
21-03-2011 om 22:03
Inderdaad Hello van Martin Solveigh, Grenade van Bruno Mars, Sterrenstof van Jeugd van tegenwoordig (vind ik ook leuk), David Guetta, Pink en inderdaad, de meest recente hitzone, ik dacht dat we inmiddels aan nr 56 zitten.

Polly Shearman
24-03-2011 om 12:03
Harstikke bedankt
Hitzone 56 is idd heel goed volgens zoon! dank dank!
Morgen gaan ze knallen