Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Sinilind

Sinilind

17-12-2009 om 23:12

Morgen wordt ze 18

mijn klein meisje, mijn kindje nog, mijn baby van 1,82, ze wordt 18 en met een lach en een traan kijk ik nostalgish en blij terug naar haar kindertijd die zo snel voorbij gevlogen is. Het is gisteren dat ze me moeder maakte, en morgen zal ik me een beetje vreemd voelen.
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moeder van een bijna 18-jarige

18-12-2009 om 07:12

Allereerst gefeliciteerd met je bijna volwassen dochter!
Ook ik heb een kind dat binnenkort 18 wordt, maar bij mij roept het naast nostaligische gevoelens vooral verdrietige op. Mijn zoon, ooit een vrolijk kind, op alle foto's uit het verleden prominent aanwezig met zijn ondeugende smoeltje, is nu geworden tot een in zichzelf gekeerde jongen, die in de knoop zit met zichzelf en weinig vreugde in zijn leven heeft. En wat ik ook doe of probeer om hem te helpen, het heeft tot nu toe maar weinig opgeleverd.

Dubbel

hartelijk gefeliciteerd Sini,met je kleine grote dochter.
Zij kan waarschijnlijk niet wachten tot het zover is,éíndelijk 18!,en jij zou de tijd wel even terug willen draaien.herkenbaar.onthoud 1 ding,ze blijft je meisje,al wordt ze 50,en ze zal nog heel vaak een beroep doen op de wijsheid van haar moeder!maak er een gezellige dag van!

Sini

gefeliciteerd met je grote dochter!

reina

reina

18-12-2009 om 18:12

Sini

Gefeliciteerd! ja, het cliché "het gaat zo snel" blijkt maar al te waar als je kinderen die leeftijd 'opeens' hebben! Maak er een fijne dag van met elkaar!

tonny

tonny

18-12-2009 om 22:12

Time flies

niks aan te doen...

Tja, die gevoelens van nostalgie kunnen hinderlijk de kop op steken soms. Laat je er niet door van de wijs brengen, elke leeftijd heeft zijn charme.

Heel veel plezier met deze speciale verjaardag!

tonny

Fraz

Fraz

18-12-2009 om 22:12

Gefeliciteerd

Sini over precies 10 jaar kan ik hetzelfde posten. Vandaag is jongste 8 geworden en ook dat vind ik razendsnel gegaan.

Kaaskopje

Kaaskopje

19-12-2009 om 01:12

Dom van me

zie ik dit alweer een dag te laat! Heel heel erg gefeliciteerd met deze mijlpaal. Afgelopen jaar was de oudste hier 18 geworden, over twee weken meer dan een jaar volgt de jongste. Ah, gelukkig mag zij nog een jaartje 17 zijn:-)

Agnet

Agnet

20-12-2009 om 00:12

Wat een verdriet spreekt er uit je berichtje. Gewoon even een knuffel voor jou omdat je zo je best doet je zoon te helpen.

En Sini, alsnog gefeliciteerd!

20-12-2009 om 09:12

@ agnet

Heel lief van je. Dankjewel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.