Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

tante Sidonia
30-08-2014 om 11:08
mobiel waar?
Zoon moet nieuwe telefoon. Probleem is dat hij wel een grote wil, maar deze passen niet in zijn broekzak. Een riem met een tasje is niet cool. Hoe doen andere pubers dit?
Hij draagt no. Graag strakker broeken en die hebben niet altijd zakken die groot genoeg zijn...

Puck
01-09-2014 om 09:09
In schooltas
Tijdens vervoer heeft kind m in zijn schooltas en anders heeft ie m in zijn hand of ligt op tafel ofzo.

fiers
01-09-2014 om 15:09
Welke
Ik weet niet wat hij zoekt maar zoon heeft S3 (groot maar niet te)gekocht en die past nog prima in die strakke chino broeken.

MoederMop
01-09-2014 om 19:09
Pistoolhouder
Ik zie een gat in de markt, een stoere pistoolhouder voor grote mobieltjes. Bij sporters zie je ze op de bovenarm vastgemaakt.

Evanlyn
01-09-2014 om 22:09
twee oplossingen...
Stop hem in een vakje van de rugzak, want die mag mee de klas in en de jas niet. In de broekzak is sowieso te gevaarlijk. Ik heb al een paar mobieltjes meegewassen, want ik ga echt niet elke broekzak checken op mobieltjes voordat ik de was doe.
De andere truuk is dat ik zoon een goedkoop ding van 15 euro meegeef om mij te bellen als hij gaat spelen of een lekke band heeft. Als daar iets mee gebeurt, is het niet zo erg. De smartphone gebruikt hij thuis of in de auto als entertainment.

Ansje
18-02-2015 om 05:02
Evanlyn
Ze gebruiken die dingen ook op school in de pauzes en soms ook in de lessen op iets op te zoeken

Picasso
18-02-2015 om 07:02
Hier
In rugzak of jaszak, dat past wel. En soms ook kontzak. En groot deel van de tijd is dat ding in de puberhanden te vinden ;-)
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.