Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

karen de vries
22-05-2014 om 16:05
mijn zoon heeft seksuele gedachtes over mij
Hallo allemaal,
ik ben een alleenstaande moeder van 45 jaar en heb 2 zonen.
Mijn oudste zoon is 17 en mijn jongste is 12.
Laatst kwam mijn oudste zoon naar mij toe om te praten. Ik merkte al een lange tijd dat er iets scheelde bij hem als wij met zijn tweeën waren.
hij vertelde dat hij vaak droomde over mij, op een seksuele manier.
Hij vertelde er ook bij dat hij vaak aan mij dacht tijdens het masturberen en dat hij stiekem staat toe te kijken als ik in bad lig of mezelf aan het omkleden ben. Ik wist niet wat mij overkwam. ik zei tegen hem dat hij niet dat niet meer moest doen.
Twee weken later kwam mijn oudste zoon weer naar mij toe. hij vertelde dat hij alleen nog maar aan mij kon denken en of ik misschien eens wat dingen met hem wou uitproberen. waarop ik gelijk nee antwoordde.
heeft iemand misschien een oplossing voor mij waardoor ik mijn zoon op andere gedachtes kan brengen?

Heks
22-05-2014 om 17:05
Back again
He, de trol is terug. Wellicht wordt het nu echt tijd om therapie te overwegend. Zeker op jouw leeftijd geeft dat hele goede resultaten

karen de vries
22-05-2014 om 17:05
Reactie
Bedankt voor de tip
het lijkt mij inderdaad verstandig om er een te bezoeken
ik ga dit zeker doen

Bulletje Bliep
22-05-2014 om 19:05
ga ik er even vanuit dat het een serieuze vraag is...volgens mij
zijn incestueuse gedachtes al zo oud als de weg naar Rome. Je hebt in ieder geval prima gereageerd. Heel duidelijk, direct en neutraal... hoop ik. Zonder hem direct te veroordelen of te bestraffen bedoel ik dan.
Op zich denk ik dat hij gewoon nog geen raad weet met zijn gevoelens en erg onzeker is. Je moeder is de meest veilige vrouw op aarde, dus probeer je het daar. Maar duidelijk blijven en helder is wel geboden. Het zou kunnen dat hij wel hulp nodig heeft voor het onderliggende probleem. Maar ik zie het gewoon als verschijnsel.

Evanlyn
22-05-2014 om 19:05
ik had deze poster allang gezegd dat hij naar een psycholoog moest, maar als hij dat inderdaad gedaan heeft, heeft het kennelijk nog geen effect gehad.

bibi63
22-05-2014 om 21:05
Alles is mogelijk
Maar een jongen van 17, die als als als hij al dat soort gevoelens richting moeder zou hebben, zou dit never nooit, zeker niet op die leeftijd, bekennen. Dus trolletje, move maar weer snel.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.