Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Vera*

Vera*

05-01-2015 om 08:01

Mijn dochter wordt 16, wat doen met feestje?

Mijn dochter wordt binnenkort 16 jaar. Nu ze eindelijk vriendinnen heeft, wil ze nu ook (na een kleine tien jaar) haar verjaardag met ze vieren.
Nu wil ze een niet te lange activiteit met ze gaan doen en natuurlijk eten.
Een slaapfeestje valt al af.
Ze zullen met 6-7 meiden zijn.
Wie heeft er een leuk idee?

Cat

Cat

05-01-2015 om 09:01

hoera!

Wat een simpel bericht waar zoveel uit spreekt! Ik word er helemaal warm (en hoopvol) van!
Waar houdt je dochter van, en haar vriendinnen? Zijn ze actief of juist liever chillend?
Hier met dochter die jonger werd cocktails gemaakt, volgens mij ook nog leuk met 16? (Of 40..) Was iig groot succes, iedereen vond het super. Massa's fruit, drankjes, wat andere ingredienten, leuke glazen, paar recepten neergelegd en rotzooi maken maar...

Katniss

Katniss

05-01-2015 om 10:01

Wat leuk!

Gefeliciteerd!
Dochter hier wordt over een paar maanden 16. Ik had geopperd een fotografieworkshop maar zij vindt dat ik haar talent overschat. Desondanks een leuk idee Of een high tea, eventueel met zelf maken van de hapjes.

Mijntje

Mijntje

05-01-2015 om 10:01

bioscoop of filmpje huren? Popcorn erbij. Wat fijn voor je dochter, gefeliciteerd!

Barvaux

Barvaux

05-01-2015 om 11:01

eten

Laat ze lekker gourmetten samen met een workshop of fotoshoot er voor?

Moni

Moni

05-01-2015 om 11:01

Samen eten en een film

Is altijd goed.
Eventueel een film buiten de deur, maar thuis kan ook. Net wat ze zelf leuk vindt.

Vera*

Vera*

14-02-2015 om 18:02

Wat een herrie.........

Ik ben aan het genieten in twee opzichten. Het feest is bezig en de meiden produceren toch een hoop herrie terwijl ze aan het gourmetten zijn en daar word ik helemaal blij van ))))
Hiervoor zijn ze gaan bowlen en daar bleef het ook niet stil.

Tine Winkel

Tine Winkel

14-02-2015 om 19:02

geweldig!

Erg leuk om te lezen wat je hebt gekozen en natuurlijk ook dat het een succes is! Geniet ervan!

Vera*

Vera*

14-02-2015 om 19:02

Zeker

Wij genieten volop!
Ze zijn nu de songs van Frozen aan het bleren, haha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.