Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Shifra

Shifra

30-09-2010 om 18:09

Logeren bij vriendin

Hoi medeouders,

ik heb een dilemma. Mijn dochter van 15 jaar heeft volgende week een schoolfeest.Hartstikke leuk voor haar, het duurt tot 24.00 uur. Het plan is dat ze daarna gaat logeren bij een goeie vriendin van haar,samen met een paar andere vriendinnen. Nu hoorde ik van mijn dochter dat de ouders van die vriendin die nacht dan naar hun tweede huisje gaan om daar te slapen. Ze zijn er dus niet.
Ik denk dat dat komt omdat die ouders de volgende dag werken en geen last willen hebben van de meiden. Het kan ook zijn dat de vriendin van mijn dochter hun ouders dit heeft voorgesteld, zodat ze met haar vriendinnen het huis voor zichzelf alleen heeft.
Ik vind het niet prettig zoals dit gaat. Het feit dat ze dan met een paar meiden van 15 jaar alleen naar dat huis fietsen: okee dan, maar dat er dan geen ouder is in dat huis, dat zit me dwars.
Wat vinden jullie ervan?
groet van Shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

30-09-2010 om 18:09

Shifra

Ik vind er nog even niks van. Het ligt er helemaal aan hoe je dochter is, hoe die vriendin is etc. In sommige gevallen zou ik er helemaal geen moeite mee hebben, bij anderen zou ik het niet zien zitten.

Bastet

Bastet

30-09-2010 om 19:09

Inderdaad

Dat hangt van de meiden zelf af.En weten haar ouders ook dat je dochter daar slaapt?Ik bleef gerust een maand alleen thuis op mijn 16e,omdat ik niet meewilde op vakantie.
Bastet

Shifra

Shifra

30-09-2010 om 21:09

Mmmm

dank voor jullie reakties. Mijn dochter is een prima meid, ik vertrouw haar volkomen.Ik denk ook niet aan drank drugs of andere rock en roll. Het is meer zo dat ik het een onprettig idee vind dat er niemand thuis is bij die vriendin, dus als er onderweg naar huis iets zou gebeuren met die meiden of met een van hen, dan zou het niet opgemerkt worden.
Maar ja, nu ik er zo overnadenk kan ik dochter natuurlijk ook vragen of ze mij een sms wil sturen als ze daar aankomt..............
groet van Shifra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.