Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Cher
15-10-2015 om 20:10
Knotjes op hoofd dochter
Hallo allemaal,
Toen ik gisteravond bij mijn dochter van 13 ging kijken of ze sliep zag ik dat ze heel veel knotjes op haar hoofd had gemaakt. Weet iemand waar voor dit is?

skik
15-10-2015 om 20:10
Joh!
Meen je dit serieus? Dat kan je haar toch ook gewoon vragen in plaats van hier een draadje te openen? Anyhow, in neem aan dat ze 's ochtends met een bos krullen naar beneden kwam. Want daarom maak je allemaal kleine knotjes, om krullen te maken.
skik

Cher
16-10-2015 om 06:10
Skik
Ze had inderdaad krullen maar dat heeft ze van zichzelf al. Het was alleen wat minder pluizig. En als ik zoiets aan haar vraag loopt ze naar haar kamer toe en geeft ze geen antwoord.

Paddington
16-10-2015 om 07:10
Vreemde reactie
van je dochter. Wellicht moet je meer investeren in een relatie met haar?

skik
16-10-2015 om 08:10
Mijn dochter met stijl haar heeft een stijltang. Meiden experimenteren met hun uiterlijk.
Misschien ligt de reactie van je dochter aan hoe je hoe je het vraagt en hoe je relatie met je dochter is. Lekker een beetje met rust laten en dat soort dingen luchtig, zonder oordeel in je stem, vragen.
skik

Lilian1
16-10-2015 om 16:10
ik denk
om lossere krullen te maken? Dochter hier heeft regelmatig een grote knot en heeft dan hele grove krullen , meer dan ze normaal heeft.

Nimbo
uh...
vnd ik ook wel. Meteen maar oordelen dat iemand iets verkeerd doet als een puber lekker nukkig doet?
Oh nee, niet oordelen maar suggereren.

skik
Kleinburgerlijk?
Laten we wel wezen, het is wel een vage openingsposting. Als ze nou had geschreven: ik zag mijn dochter met een hoofd vol knotjes, toen ik haar vroeg wat dat was liep ze weg zonder antwoord te geven. want is nogal een knorrige tiener op het moment. Weten jullie waarom ze die knotjes op haar hoofd heeft, want googlen levert me geen info op.
skik

Miraya
'Weet iemand waar voor dit is?'
Ik krijg prompt visioenen van knotjes die werken als antennes om energie te bundelen, waardoor het hoofd opgeladen wordt ... Een soort pyramide onder je bed, maar dan ... anders.

Mara
16-10-2015 om 18:10
Nou, inderdaad
Heel vaag zo'n specifieke vraag. Zoiets schreeuwt een slechte moeder-dochter relatie, van verre af. Echt waar. Serieus.
Van die ****jes ook, die vaag doen en dat op het forum zetten en dan verwachten dat ze daar een net antwoord op krijgen. Dat soort mensen zijn de ergste. Dat weten we allemaal, inderdaad. En zeker als ze een puberdochter hebben! Bijna vergeten maar jij herinnerde me er weer even aan.
En als je niet wil dat ik bepaal of zo iemand een goede of slechte relatie met d'r dochter heeft, moet je duidelijk zijn. Ja?! Zoiets schreeuwt lik op stuk!
Fijn Skik, dat jij de vage vraag toch even heel duidelijk kan neerzetten. Helemaal uit je zelf. Spontaan. Niemand kan dat zoals jij dat kan. En dat vind ik nu zo knap en goed van jou. Want nu begrijp ik die vraag ook eindelijk.
Chapeau & dank je !

skik
16-10-2015 om 19:10
Dankje Mara
'T is een gave.
Heb jij nog een begripvolle reactie voor TO of kwam je ons alleen even de les lezen?
skik
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.