Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Mar

Mar

26-05-2020 om 14:05

Kleding zoon

Lou

Lou

15-06-2020 om 08:06

Amie

Het is inderdaad heel persoonlijk, en ook daarom al moet je er niet vanuit gaan dat je kind dezelfde kledingsmaak heeft als jij. Los daarvan IS bont gewoon wreed dus zal ook nepbont voor heel veel mensen die uitstraling hebben. Ook voor kinderen en jongeren.

Bont

Wil even aanmerken, op deze discussie dat ik ook met deze actie wil dat mijn kinderen vertrouwd raken en leren dat ze ook bont kunnen dragen, gezien het gebied in Zweden waar ik vandaan kom ( nordbotten, zweeds lapland ) dit weer zeer terug komt dat mensen weer bont gaan dragen vooral caribou kleding wordt weer steeds populairder dit van wege de hoge duurzaamheid en slijtvast en warmte en toch ademend is, en velemalen beter is dan kunst fibers.
En aangezien we misschien weer een kans krijgen om daar heen te verhuizen in de toekomst zijn mijn kinderen al gewend aan het dragen van bont zo dat ze er niet vreemd van zijn. Dat is de onderliggende gedachte ook eeen beetje

Lou

Lou

15-06-2020 om 17:06

Want?

"En aangezien we misschien weer een kans krijgen om daar heen te verhuizen in de toekomst zijn mijn kinderen al gewend aan het dragen van bont zo dat ze er niet vreemd van zijn."

Want? Het dragen van bont is zo naar dat je er maar beter vast aan kan wennen, voor het geval dat je wellicht ooit naar Lapland verhuist? Haha, wat een onzinargument.

bont

Is gewoon dood beest, ook nog eens alleen maar dood vanwege de pels.
Mooie gedachte om mee te geven aan je zachtaardige kindertjes. Beetje tegenwicht, heel goed!

ElenaH

ElenaH

15-06-2020 om 18:06

Jeetje

'En aangezien we misschien weer een kans krijgen om daar heen te verhuizen in de toekomst zijn mijn kinderen al gewend aan het dragen van bont zo dat ze er niet vreemd van zijn. '

Dat gaat wel ver. Dus wennen aan het man-zijn mag je zoon niet, maar wennen aan het dragen van bont wel? Nou, hij zal waarschijnlijk wel wennen aan het gepest worden op school, met zijn bontjas en tutu.

Wilgenkatje

Wilgenkatje

15-06-2020 om 20:06

bont van een beest dat we opeten

vind ik wat anders dan speciaal voor het kledingdoel gefokt bont. Als je een beest dan toch doodt, maak het dan helemaal op, inclusief huid en haar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.