Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Okie Dokie
22-02-2015 om 18:02
kleding vergeten
Mijn zoon is vertrokken naar de andere kant van het land om te logeren..hartstikke gezellig. Voor die tijd heeft hij degene waar hij mee gaat geholpen met klussen, dus zijn logeertas hadden we ervoor al ingepakt. Bus is hij daar aangekomen, heeft kluskleren nog aan en zijn tas met schone kleding vergeten.
Dus mama bellen, of ze even wat extra geld stort zodat hij morgen een nieuwe broek kan kopen. Lekker makkelijk. Ben best wel boos, het is al een knul waar ik constant a hterna moet lopen, hij heeft ADHD en veregeet nogal eens wat. Maar daarom pak je al samen een tas in, er niet op rekenend dat hij de helft eruit gooit en alsnog geen schoon goed genoeg heeft.
Hoe zouden jullie dit oplossen?
Vooralsnog hebben we gezegd dat het betekent dat hij het van zijn zakgeld terugbetaald...dat houdt wel in dat hij voorlopig geen rooie cent heeft, de komende.... 6 weken, afhankelijk van de prijs van zijn nieuwe kleding. Vind ik een beetje sneu, maar ja....hoe gaat hij het ooit leren anders?

Monique D*
26-02-2015 om 00:02
Mobiel is vastgegroeid aan zijn lichaam..
..dit vergeet hij dus nooit!

Lilian1
27-02-2015 om 12:02
ik zou als logeeradres
gewoon een trainingsbroek van een van de gezinsleden aangeven en zijn broek desnoods effe in de wasmachine. Hup trui of vest van een van ons aan, kan best voor een dagje.

Okie Dokie
28-02-2015 om 09:02
hahaha
Nadat ik gezegd had dat hij het zelf moest terugbetalen, heeft hij een joggingbroek aangehad van iemand en kwam in kluskleding weer naar huis!

Ginny Twijfelvuur
28-02-2015 om 09:02
Hahaha prima oplossing
Is exact zoals het ook bij mijn dochter zou gaan. Goed lesje zelfredzaamheid dus....
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.