Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Foske

Foske

18-01-2010 om 21:01

Klasgenoot verspreidt leugens over mijn zoon

Ik heb al eerder een draadje gehad in zorgenkinderen over het internetpesten wat mijn zoon is aangedaan. Dit is door de politie opgepakt en afgelopen.
Er is echter nog een ander pestlijntje betreffende een jongen die allerlei leugens verspreidt over mijn zoon, bij zijn klasgenoten.
Mijn zoon zou hem bedreigen met een mes en gisteren heeft hij weer verteld dat mijn zoon hem bedreigd heeft met een stel vrienden.
Deze jongen heeft vaker leugens over mijn zoon verteld en wij hebben getuigen dat dit zo is.
Zijn moeder verteld ook allerlei leugens over mijn zoon aan school en aan de politie.
School en politie nemen het inmiddels al niet meer serieus en ik heb deze mensen een briefje geschreven (omdat ze niet met ons willen praten), dat als ze hier niet mee op houden, ik genoodzaakt ben zelf aangifte te doen tegen hun, wegens laster en smaad.
Deze jongen houdt hier dus niet mee op en ik ga morgen de mentor maar weer eens bellen.
Vinden jullie dat ik nu ook maar de politie moet inschakelen?
Mijn zoon heeft een autistische stoornis en hier behoorlijk veel last van dat dit soort dingen over hem gezegd worden terwijl het niet waar is.
Zijn naam wordt door deze mensen te grabbel gegooid en ik ben het spuugzat.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

18-01-2010 om 22:01

Foske,

je hebt ze al een briefje geschreven met daarin de waarschuwing dat als ze niet ophouden je aangifte gaat doen wegens smaad en laster.

Die jongen houdt er dus niet mee op. Of de mentor iets kan doen geen idee, maar ik zou zeker de politie inschakelen. Blijkbaar zal dit de enige taal zijn die ze snappen??

Sterkte met alles!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.