Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

02-07-2021 om 08:07

Hi testers! Lees dit even

Peiling

Test peiling

Maximaal 2 antwoorden.

1 stem
0%
100%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bookmarks gebruik ik nooit. Dus voor mij zou dat geen meerwaarde hebben. Belangrijkste vind ik dat je je favo topics en de topics waarin ik gereageerd heb overzichtelijk heb. En dat zijn ze.

Test123 schreef op 05-07-2021 om 18:39:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik de optie bookmarken nog nooit gebruikt tijdens 22 jaar viva forummen. Favorieten slechts 3x gebruikt in al die jaren, omdat deze sowieso al standaard terugkwamen onder het tabblad 'gereageerd' en dan kon je dit zelf ook aanpassen door niet interessante topics zelf uit deze lijst te verwijderen.

dus je kreeg bij inloggen een aantal tabbladen:

-gereageerd

-jouw topics

-favoriet

-bookmarks

Ik maakte alleen gebruik van het 1e tabblad 'gereageerd' en het aantal reacties was daarbij vetgedrukt als er nieuwe reacties waren. Voor mij persoonlijk was dat voldoende.

Dit doe ik hezelfde idd... 

Ik bookmark ook nooit iets. En slechts 'n paar topics zet ik bij favorieten. Meestal topics waarin niet dagelijks wordt geschreven, die zakken dan te ver naar onderen. 

Wordt het hier ook mogelijk om bepaalde subforums volledig te blokken? 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

06-07-2021 om 08:07 Topicstarter

Ja, staat wel op mijn lijstje maar zal nog even duren.

Alex, als een moderator een post aanpast of helemaal weghaald, zie je dat dan in desbetreffende post zoals op Viva?

TestCoreopsis schreef op 05-07-2021 om 18:32:

Ik kan nu inderdaad ook mijn bookmarks zien, inclusief degene die ik blijkbaar eerder al gemaakt had.

Wat betreft je vraag: ik zou een openingsbericht toch ook graag willen kunnen bookmarken.

Favoriet = topic dat ik graag in z'n geheel wil blijven volgen

Bookmark = specifiek bericht dat ik wil kunnen terugvinden. Meestal zal dat een vervolgreactie zijn, maar zou ook een openingsbericht kunnen zijn.

Eens!

Ik vind trouwens dat je echt heel fijn communiceert, Alex!

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

06-07-2021 om 14:07 Topicstarter

Promethium schreef op 06-07-2021 om 13:56:

[..]

Eens!

Ik vind trouwens dat je echt heel fijn communiceert, Alex!

Thanks! En zal kijken qua openingsbericht bookmarken of niet, heb hem op het lijstje gezet

Test123 schreef op 06-07-2021 om 11:29:

Alex, als een moderator een post aanpast of helemaal weghaald, zie je dat dan in desbetreffende post zoals op Viva?

Ben ik ook benieuwd naar.

Mag ik hier ook een verzoek indienen voor een Napraattopic met geklets, net als op Viva? 

Cookielover schreef op 06-07-2021 om 22:52:

Mag ik hier ook een verzoek indienen voor een Napraattopic met geklets, net als op Viva?

Volgens mij kun je dat zelf openen. 

Cookielover schreef op 06-07-2021 om 22:52:

Denk dat je dit prima kunt voorstellen als Viafora live gaat 

Test123 schreef op 07-07-2021 om 14:35:

[..]

Denk dat je dit prima kunt voorstellen als Viafora live gaat

Maar waarom zou je daar een voorstel voor in moeten dienen? Het is toch gewoon een topic wat je wil openen als elk ander? 123456781234

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

08-07-2021 om 07:07 Topicstarter

Yep haha 😅

;-D

testen was leuk! 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

Moderator

08-07-2021 om 11:07 Topicstarter

Fijn te horen! Wij hebben heel veel aan jullie feedback gehad, waarvoor dank. En nu met z'n allen een mooie community opbouwen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.