Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

bertje1
21-12-2016 om 18:12
help mij met haren mooi maken!
hallo allen; dochter gaat naar kerstgala en wij zijn allebei vet onhandig met iets met de haren doen... (en optutten, etc).
Ze heeft (ja, je verwacht het al) lang haar, beetje lijzig, tja, zo lopen ze allemaal. Het haar is NIET op 1 lengte, dus beetje wisselend van achter en ze wil dus niet naar de kapper want ze vindt dat stom, zo recht afgeknipt. Nou, dat hoeft ook niet, maar Hoe kan ik het haar mooi maken... ik dacht aan van die mooie golven die je wel eens ziet op tv (hahah). HOe kan ik dat doen?

Dorry1
YouTube en bandje
Kijk eens op YouTube? Daar zijn veel filmpjes te vinden. Ik heb haar in laagjes en laatst heeft iemand iets superleuks ermee gedaan. Bandje met elastiek op je hoofd en dan je haar er achterin rollen. Was zo gedaan en blijft de hele dag zitten!

AnneJ
Haarband?
https://www.bol.com/nl/p/leg-avenue-kerst-haarband-met-kattenoren-model-a2765/9200000049920321/
Er zijn diverse mooie, leuke, haarbanden te vinden. Hoef je niets aan het haar zelf te doen.

Lilian1
21-12-2016 om 19:12
Wat wil ze zelf?
dochter maakt dan vaak krullen met zo'n ouderwets carmen set en zet de voorste plukken vast naar achteren met een klemmetje. Dan is wisselende lengtes juist mooi.
Als ze het niet wil krullen dan alleen met een dun elastiekje de voorste plukken los naar achteren doen en daar een klein klemmetje overheen?
Is er niemand die wil helpen, een tante, buurvrouw of nichtje? Vaak zijn die dan wel handig?

Dendy Pearson
21-12-2016 om 20:12
Andere moeders?
Ik ben ook nooit zo handig daarin geweest, vooral mooi invlechten is mij nooit gelukt. Maar ik kende genoeg andere moeders die dat voor dochter wilden doen. Vraag even rond zou ik zeggen.

Kelly
21-12-2016 om 22:12
Kapper
Je kan ook een afspraak maken bij de kapper om het haar mooi te doen.

Dorry1
21-12-2016 om 22:12
Deze bedoel ik
https://youtu.be/n2Tqany08T4Ze legt heel veel uit. Ik doe wat schuim in mijn haar. Drogen. Beetje los en wil en dan t filmpje volgen. Vooral niet te netjes!!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.