Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

bloem51

bloem51

20-11-2010 om 18:11

Heeft geen enkel kind eetstoornis?

Ben net nieuw en nog niet echt bekend met de wijze hoe dit forum te beruiken.
Sinds korte tijd is bekend dat mijn dochter van 13 een eetstoornis heeft/of er aan lijdt. Ik ben totaal overrompeld! Besef nu dat haar hele leven van leugens aan elkaar hangt en ik herken mijn eigen kind niet meer. Ik had echt 't idee dat ze een prima leventje leidde en alles wel op orde had. Ik zit er dus volledig naast! En kan zelf nauwelijk nog normaal functioneren, ben achterdochtig, vertrouw haar niet meer.
Via school zijn we een hulptraject ingegaan, maar ik kan er niet mee overweg. ongetwijfeld is hier meer over geschreven op dit forum.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leila

Leila

20-11-2010 om 20:11

Info

Heftig hoor Bloem.

In tegenstelling tot wat veel mensen denken kiest iemand niet voor het hebben van een eetstoornis. Het is een serieuze psychische aandoening.
Zowel je dochter als jij (en andere gezinsleden) zullen intensief begeleid moeten worden.

Deze Nederlands site is opgezet door vrouwen die zelf een eetstoornis hebben (gehad) en geeft heel veel info over eetstoornissen:
http://www.proud2bme.nl
Er is oa een gedeelte speciaal voor ouders (tab "parents") en een uitgebreid forum waar ook ouders en omstanders van gedachten kunnen wisselen (lotgenoten forum, helemaal onderin het forumoverzicht).

Sterkte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.