Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

maan.

maan.

22-05-2009 om 12:05

Gezichtverzorging? (puistjes)

Dochter is net begonnen met puberen en de eerste puistjes worden zichtbaar.

Tot nu toe waste ze het gezicht iedere ochtend gewoon met een washandje en water. Ik weet dat er heel veel gezichtstroep te koop is, maar heb geen idee wat geschikt is voor een jong meisje (met erg gevoelige huid.)

Ik ga binnenkort bij de drogist om info vragen, maar als ik alvast wat ervaringen/informatie heb dat lijkt me wat makkelijker. Ik bedoel reclamepraatjes en etiketjes zijn erg interessant maar praktijkervaring is vaak net iets anders.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

22-05-2009 om 13:05

Nou...

Ik hoor goede verhalen over een speciale lijn voor een onzuivere huid van Vichy,het heet Normaderm,alleen te koop bij de apotheek.
Ik heb begrepen dat Clearasil ed nogal agressief kunnen zijn,lijkt me dus niet handig als je al een gevoelige huid hebt.
Groetjes,Bastet

ilsepilse

ilsepilse

22-05-2009 om 21:05

Clearasil

is best aggresief, bij DA adviseerdem ze mijn zoon de srub van l'oreal(for men) te gebruiken die is een stuk minder agressief.

Schoonmaken

is inderdaad het belangrijkste. Vichy normaderm hebben we ook gehad, was wel goed, maar voor onze dochter niet geneog. Ze heeft nu uiteindelijk zalf van de huisarts.( en daar staat dan weer in de gebruiksaanwijzing, was de huis met heel weinig zeep, het leifste PH neutrale zeep. U kunt ook speciale reinigingscreme voor acne gebruiken)
Wat ik wel goed vind helpen is stomen, dat de huid goed schoon wordt.Dit deed ze veel, nu minder omdat de zalf van de dokter goed helpt.

Mamba

Mamba

24-05-2009 om 19:05

Ga even langs de ha ipv van alles uit te proberen. Ik heb jarenlang gesukkeld met pukkeltjes in mijn decolleté, de ha wierp er 1 blik op en schreef iets uit wat helpt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.