Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

drinken
09-06-2015 om 14:06
Drinken mee naar school
Wat en hoe geven jullie de kinderen drinken mee naar school.
Ik koop zelf altijd flesjes ijsthee en geef er 2 mee naar school.
Maar is er een andere goedkopere oplossing.
Het lijkt mijn geen goed idee om die flesjes her te vullen omdat het bij de boeken in de tas komt en dan gaat het waarschijnlijk lekken.\
Ik hoor graag jullie ideeen of oplossingen.

Noname
18-09-2015 om 16:09
Nieuwe waterfles Ikea...ervaringen?
Nou mijn oudste kwam ooit met natte boeken thuis agv een lekkende dopper (de bovenste dop die los zat) en nu mijn jongste eveneens. Daar was de dop helemaal los van geschoten en dat terwijl ze die wel goed had aangedraaid.
Heeft hier iemand ervaring met de nieuwe waterflessen Behallare van de Ikea http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80284660/
Het is een mooi slank model maar lekt die?

Flanagan
18-09-2015 om 21:09
Ikea
Het model ziet er goed uit; geen uitstekende delen, lang schroefdraad voor waterdichte sluiting. ikea geeft wel advies om de fles met de hand te wassen. Maar Pieter gaf in #20 aan dat sommige flessen zich prima houden in de afwasmachine. Het is te proberen, zo duur zijn ze niet.
En anders op de hand met een babyflesborstel.
Ps Laatst hier een lekkage, niet van een fles maar een rugzak die niet bestand bleek tegen een zware regenbui.
Volgende keer ga ik de tip van de vriezer proberen-;).

Birgit
19-09-2015 om 10:09
Afwassen?
Wij hergebruiken gewone plastic flesjes en afwassen doe ik nooit, alleen omspoelen en de tuit goed onder de kraan (want die zet je aan je mond), verder gewoon aan de lucht drogen en that 's it. Het zijn wel alleen waterflesjes en er gaat ook alleen water in. Als ze te mottig worden gaan ze weg, maar ze kunnen zeker 10-20 x mee. Wij zijn nooit ziek .
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.