Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

CH

CH

27-05-2015 om 15:05

dochter 13 jr naar Sweetfeesten wel/niet?

Mijn dochter van 13 jr wil met vriendin naar www.sweetfeesten.nl in Den Haag.
Ze zit in klas 2 middelbare school en heeft al 3x ervaring met schoolfeest.

Wat vinden jullie, wel/niet laten gaan?

Groet,
CH

hmm..

Eufemisme voor 'frisfeest'. Is dit spam?

Geen drank, niet roken.

"De deuren gaan open om 20:30 en sluiten weer om 22:30. Na 22:30 kom je niet meer binnen, mits het is gecommuniceerd met de organisatie.
Tijdens de avond mag je niet naar buiten. Binnen is binnen en buiten is buiten. Je kan uiteraard wel eerder naar huis als je dat wilt."

CH

CH

27-05-2015 om 17:05

wel/niet laten gaan?

Dank AnneJ,
Ik heb alles al gelezen over die sweetfeesten. waar het mij omgaat, is wat anderen vinden om dochter van 13 daar naar toe te laten gaan. Hebben andere ouders ervaring met hun dochters op die feesten? En of er wel voldoende toezicht is binnen, met name als jongens handtastelijk zijn.

Groet, CH

Evanlyn

Evanlyn

27-05-2015 om 17:05

hangt ervan af

Bij ons was te weinig toezicht en dochter wil nooit meer naar zoiets toe. Ze heeft zelf hier en daar een klap moeten uitdelen. Er waren jongens die veel ouder waren, daar was kennelijk niet op gecontroleerd.

Maar bij een andere organisatie kan dat anders zijn. Ik zou kijken naar mensen van school of zo, die naar deze organisatie zijn gegaan. En je kan de organisatie zelf ook vragen wat ze zoal doen een controle.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.