Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Annette

Annette

13-10-2015 om 17:10

boek, nederlandse schrijver, 12 jarige lezeres

Dochterlief moet een boek lezen van een Nederlandse hedendaagse schrijver/schrijfster.
Ik heb genoeg esther verhoef enzovoort maar dat vind ik nog niet heel geschikt.
Heeft iemand tips?

Miraya

Miraya

13-10-2015 om 17:10

Simone van der Vlucht?

De Amulet schijnt leuk te zijn.

Thomas

Thomas

13-10-2015 om 18:10

Simone en joost

Simone van der Vlugt (met g) heeft zowel volwassen- als jeugdboeken. Erg mooi.
Verder schrijft Joost Heijink leuk, jeugdboeken, een beetje spannend. Leest heerlijk weg.

V@@s

V@@s

13-10-2015 om 18:10

Boy7

van Mirjam Mous.

Half a twin

Half a twin

13-10-2015 om 21:10

Maren Stoffels

Vlucht van Elin. Mocht dochter hier voor Nederlands lezen in de brugklas. Sloot goed aan bijhaar kennis en vaardigheden verhaal was ook niet te volwassen, doordat de schrijfster tiener was toen ze het schreef. In brugklas en tweede leerjaar moet ze hier 3 boeken lezen van dezelfde schrijver komt mooi uit er zijn 3 boeken van Maren Stoffels.

Thomas

Thomas

En Mels Wallis de Vries

Ook leuk voor die leeftijd

bieb63

bieb63

En Carry Slee natuurlijk

Ook mooie en goede boeken voor die leeftijd.

viola

viola

14-10-2015 om 08:10

Maren Stoffels idd

Daar heeft dochter de boeken van gelezen in groep 8, ook sommigen van Carry Slee.
Nu (brugklas) is ze bezig met Mels Wallis de Vries. (Ze mocht een boek uitkiezen bij bol nog vanwege kinderboekenweek, ze heeft nu ontdekt dat bol ook tweedehands boeken verkoopt en heeft ze voor zelfde geld er nu 3 uitgezocht:))
(Het is niet zo'n lezer doorgaans dus als zij een boek leuk vindt is het iig toegankelijk)

Paddington

Paddington

14-10-2015 om 08:10

Paul van Loon

De sekte van de Cobra, vond mijn dochter (13) erg spannend. Ze is nu met Raveleijn bezig, ook van Paul van Loon.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.