Puberteit
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ina Koning
01-08-2013 om 09:08
Bent u ouder van een 14 t/m 16 jarig kind?
toestemming forumredactie
Heeft u een kind van 14, 15 of 16 jaar?
Dan ben ik op zoek naar u! Ik heb een nieuw onderzoek opgezet waarin ik wil kijken naar een aantal nieuwe aspecten in het middelengebruik van jongeren en hoe ouders hierover denken.
Wilt u meedoen aan dit nieuwe onderzoek? Het duurt ongeveer 20 minuten en is geheel anoniem. Het bestaat uit een test en een aantal vragen. Er wordt gebruik gemaakt van codes, waardoor uw antwoorden niet herleid kunnen worden tot uw naam en email-adres.
Na uw deelname wil ik ook uw zoon/dochter vragen om mee te doen. Hij/zij ontvangt hier dan een hele leuke gadget voor!
Het is heel belangrijk dat zoveel mogelijk ouders meedoen, dus ik hoop heel erg dat u bereid bent om een bijdrage te leveren aan nieuwe inzichten rondom het risicogedrag van jongeren.
Als u meer kinderen heeft in de leeftijd van 14 t/m 16 jaar, vul dan de vragenlijst in met één kind specifiek in gedachten. Na afronding van de vragenlijst heeft u de mogelijkheid om nogmaals via de link toegang te krijgen tot de vragenlijst en deze voor uw andere kind in te vullen.
Klik op onderstaande link om het onderzoek te starten:
https://www.test.uva.nl/stest/tst_project.php?prj_id=3878" title="verwijzing
onderzoek" target="_new" >Link Onderzoek
Alvast bedankt!
Mocht u vragen hebben over het onderzoek of meer informatie willen hebben, stuur dan een mail naar dr. Ina Koning: [email protected].
Vriendelijke groet,
Ina Koning
Universiteit Utrecht
(i.s.m. Universiteit van Amsterdam)

Ina Koning
09-08-2013 om 14:08
Dank
Bedankt voor jullie reacties! Ik neem die heel serieus en worden verwerkt in het grotere onderzoek. Nogmaals, bedankt!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.