Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Andere moeder kritiseert mij om piercing dochter

Oeps...ik bedoelde....

Daar ging iets mis. Ik wilde typen....

Of......
wil de moeder in kwestie hier even een berichtje plaatsen als ze idd heeft meegelezen..... zou wel grappig zijn....hahaha!

Ingrid

Zou goed kunnen

Ik heb in verleden ook mensen van school herkend op basis van berichten die ze hier op OO schreven.

mirreke

mirreke

09-12-2018 om 15:12

Fijn Sjeeske

De zaak heeft zich vanzelf opgelost. Ik vind het overigens netjes en dapper van deze moeder dat ze je heeft gebeld, na deze ondoordachte actie.
Wat fijn dat je niet meteen hebt teruggeschreven. Eerst niets doen is niet alleen goed voor jezelf, omdat je zo voorkomt dat je een te heetgebakerde mail terugstuurt. Maar ook werkt het goed bij de ander, die dan de gelegenheid krijgt om e.e.a. nog eens te herkauwen.
Fijn dat de meiden van niets weten.

B

B

03-03-2019 om 19:03

Top moeder

Hallo ik ben zelf 16 en heb voor de rest geen piercing. Wel heb ik een tattoo lopen over me been van 33 cm in de lengte en staat de hele zijkant vol (in de breedte). Ik vind zelf dat je een top moeder bent! Echt top! Je dochter kan dus zelf kiezen wat ze wilt en wat niet. Ook is het goed dat dit wordt goedgekeurd en zorgt ervoor dat het kind zich kan uiten naar zijn of haar keuze. Ik vind dit alleen maar goed. Je moet gewoon lekker je kind laten gaan. Alleen maar mooi dat je kind zich zo durft te uiten en zo zich zelf durft te zijn. Voor de rest zou ik zeggen: in de prullenbak met die moeder. Natuurlijk moet er wederzijds repect zijn, maar het moet ook duidelijk zijn dat jij het belangrijk vind dat jouw dochter zich mag uiten hoe ze wil en zich daar zelf prettig over voelt.

Dit vind ik er zelf van :)
Hoop dat het persectief van een andere puber ook kan helpen .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.