Puberteit Puberteit

Puberteit

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Bezem

Bezem

23-04-2019 om 23:04

Afgrijselijke muziek

Haha hoort zo toch?

Mijn ouders vonden mijn muziek vroeger ook herrie. Gelukkig wel! Had er ook niet aan moeten denken dat mijn moeder ging dansen op de Sex Pistols toen ik 15 was.
Mooi zo laten, die herrie.

Leuk toch

Ik hoor mijn dochter haar muziek ook niet graag maar ik luisterde toen ik haar leeftijd had naar The Offspring,The Doors,Green day,...dat hoorden mijn ouders ook niet graag.Ik vind het leuk mijn man is een grote muziekfanaat en mijn dochter en hem hebben dan hele discussie’s over wiens muziek nu het beste is en luisteren we samen naar hun liedjes...Leuk moment het stoort me niet.

Moeke

Moeke

27-05-2019 om 21:05

Normaal

Tegenwoordig gaan bijna alle liedjes over sex, drugs, hoeren etc. Als u er nou heel veel last van blijft hebben kunt u ook aan uw kinderen voorstellen om oordopjes te gebruiken.

joe

joe

27-05-2019 om 21:05

een Twerkende moeder die zich Bezem noemt ? :)

Ik weet niet wat ik erger vind, een twerkende moeder ( google voor de lol maar eens waar dat '' twerken'' op gebaseerd, dat ten eerste ) of dochters die '' afgrijselijke'' muziek luisteren op hun kamer!
Uw meiden vinden het geen afgrijselijke muziek,en ze hebben er plezier in. De term die u bezigt is subjectief, U vindt het afgrijselijk maar die muziek is kennelijk niet voor U gecomponeerd:)
Ik zou maar wat relaxter zijn en hoogstens vragen aan de meiden of het wat zachter kan omdat hun 'afgrijselijke' muziek u aanzet tot hele rare dingen, zoals twerken en rappen notabene ! LOL
Misschien verstandig om uw huis van onder tot boven te gaan stofzuigen ouzo om het '' afgrijselijke'' geluid dat uit de kamers van uw dochters komt, te overstemmen.
U klinkt als een moeder uit de jaren 50 die de heupbewegingen van Elvis P niet kon aanzien:)

N.B. Oordopjes geven lijkt mij een onzalig idee aangezien de ''afgrijselijke'' muziek knetterhard hun gehoorgangetjes in davert

Ayeto !
Joe

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2019 om 10:05

sommige mensen weten wat twerken is, zonder eerst te hoeven googelen ;-), kwestie van met je tijd meegaan. Ook als je met je tijd meegaat mag je bepaalde muzieksoorten afgrijselijk vinden, maar dat is inderdaad subjectief.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2019 om 10:05

Oh ja

Mijn dochters vinden een swingende moeder ook wat lastig te verteren. Dat is niet des moeders. De omgekeerde wereld, haha ;-)

maan.

maan.

01-06-2019 om 14:06

Dit is altijd al zo geweest en zal ook altijdzo blijven

Mijn opa vond de muziekvan de beatles ver-schrik-ke-lijk, echt een bak ongemanierde herrie! En zo onfatsoenlijk als die nozems eruit zagen? Hadden ze geen geld voor de kapper ofzo?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-06-2019 om 14:06

Maan.

Mijn ouders hadden een bak met herrie met de broer van mijn vader en zijn vrouw, mijn oom en tante dus. Zij hadden 4 zoons en daar heeft mijn vader van gewaagd te zeggen dat ze eruit zagen als nozems, haha. Te bedenken dat oom en tante nog gereformeerder waren dan mijn ouders op dat moment. Het ging dus puur om de lengte van het haar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.