Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Shampoo

Raffie

Raffie

26-02-2019 om 09:02

Waarom

zou je liever volwassen shampoo willen gebruiken? Ik vraag het me ook wel eens af hoor, hoe lang nog kindershampoo. Maar het lijkt me zo lang het goed werkt en bevalt, beter (milder?)voor je haar dan volwassen shampoo.
Mijn jongste is 10 en gebruikt nog kindershampoo, 2 keer per week. Oudste is 13 en wisselt af. Zij heeft nogal last van roos (ook heel lang berg gehad) dus gebruikt af en toe Head en Shoulders. Niet dat het helpt overigens, dus als iemand daar nog tips voor heeft...

Pabo moeder

Pabo moeder

26-02-2019 om 10:02

roos

Als je daar erg last van hebt kun je vragen of de huisarts je Denorex wil voorschrijven. Dat heeft hier goed geholpen!

Kaaskopje

Kaaskopje

26-02-2019 om 14:02

Berg zachtmaken met olie

Misschien kan je dochter een nachtje met een olie op haar hoofdhuid gaan slapen en de volgende dag voorzichtig met een fijn kammetje over de hoofdhuid kammen, zodat de berg meegenomen wordt. Ze kan met een handdoek om haar hoofd slapen en een handdoek om haar kussen, om te voorkomen dat de olie op het kussen zal komen. Eventueel nog een vuilniszakje daaronder. Je hoeft dus niet het hele haar met olie in te smeren, alleen op de hoofdhuid en dus de aanzet van haar haar.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-02-2019 om 14:02

Dochter Raffie

Ik zie dat je je jongste niet met 'zij' hebt aangeduid, dus wie weet zit ik fout met dochter :-)

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-02-2019 om 15:02

Berg

Berg verdwijnt met de haarlotion van Zarqa. Ruikt lekker, niet vet en je hoeft niets anders te doen dan het in het haar smeren.

Nadat ik oudste van haar berg had ontdaan ben ik direct overgegaan op gewone shampoo. Bij jongste heb ik toen hij baby was nooit shampoo gebruikt. Toen het nodig werd heb ik gewoon onze shampoo gepakt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.