Babytijd
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

mamavanravi
07-04-2014 om 14:04
Huilbaby... ik zit er doorheen...
14-01 is onze ravi geboren na een heftige bevalling. Helaas bleef de roze wolk uit. Eerst een rottijd in het ziekenhuis gehad. Eenmaal thuis begon het... we hebben een huilbaby. Ik heb echt alles geprobeerd! Massage, oefeningen, druppels, draagdoek, rust/regelmaat methode, warme kruiken, afleiding, osteopaat, andere voeding (1 flesvoeding per 24 uur rest borstvoeding. Ik durfde zelf nauwelijks nog te eten), enz geen melkproducten meer, enz enz... nu 3 keer bij de huisarts geweest. Huisarts en consultatie bureau zeggen dat het komt omdat hij onrijpe darmpjes heeft en gaat vanzelf over.... ja... dus.... nu is de kleine 12 weken oud... nog geen enkele verbetering! Mijn armen kunnen niet meer van het kindje rechtop tegen me aanhouden en "hupsen" (dat lijkt het enige wat helpt maar is echt geen hele dag vol te houden!) Dat doe ik nu zo'n 4 uur per dag, maar aangezien hij 7 a 8 uur per dag krijst.... mijn rug laat het afweten, net als mijn nek, maar vooral mentaal moe. Ik hou echt zielsveel van mijn kindje, maar er soms vind ik dat hele moederschap helemaal niet leuk meer. Het bestaat al 11 weken uit voeden en krijsen(en dus troosten)... en het lijkt maar niet beter te gaan.... hoe hou ik dit vol?!?!?!

Chris
15-11-2014 om 11:11
tranen en stress
Hier ook een huiler.
Ik zie hier veel gemengde gedachten over het ziekenhuis.
Ik ben met mijn zoontje wel bij de kinderarts en ik vind dat fijn.
ik krijg hulp want anders weet ik het niet meer.
ik heb ook een dochter van 5 en voor haar valt het ook niet mee.
en wat dan nog als jeugdzorg erbij betrokken is.
als het allemaal helpt en mij kinderen gekukkig zijn dan vind ik het goed, daar die ik alles voor.
het valt niet mee met een huilbaby en je loopt op je tandvlees.
hou vol en vraag hulp!!

Jootje83
13-01-2015 om 22:01
Help, een huilbaby
Lieve mama van Ravi,
Wat vreselijk, ik weet precies hoe je je voelt. Gaat het nu een beetje beter met de baby? Mijn zoontje was ook een huilbaby en ik heb ook echt alles geprobeerd, van inbakeren, ostheopathie en chiropractie. uiteindelijk na drie behandelingen bij de chiropractor heeft hij nooit meer zo gekrijst, wellicht een idee voor jou? En zorg dat je inderdaad rust krijgt, dat iemand ravi een nachtje overneemt bijvoorbeeld. Ik heb een stukje geschreven over tips hoe om te gaan met een huilbaby, check even: (link verwijderd door Forumbeheer) Wellicht heb je hier wat aan, veel succes!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.