Babytijd
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Marleen
31-03-2011 om 20:03
Even zeuren
Hoi dames, ik heb niet een heel bijzonder verhaal vrees ik, ik wilde vooral even melden dat ik zo moe ben. Ik was het toch een beetje vergeten hoeveel werk het ook al weer was een baby met een baan er naast en zo. En dan is het nog een relatief makkelijke baby! Maar op dit moment wordt ze vaak wakker 's nachts, soms alleen voor een speen maar zeker 1 keer en na een onrustige dag 2 keer om wat te drinken. Ze valt daarna wel gelijk in slaap maar ik niet altijd. Ze wil alleen maar bv, of bv in een fles maar dan ook alleen maar van de oppas. En het kolven ging deze week heel slecht (was ongesteld) terwijl ik nou net en voorraadje nodig heb omdat ik volgende week weg moet. En ze krijgt tandjes. En ik heb het heel druk met werken waardoor ik voor mijn gevole haar tekort doe. En toen kreeg ik ook nog ruzie met mijn vriend! Kortom, ik was er helemaal flauw van. Maar ja, die baby die blijft wel Dus ik moet een andere manier zoeken om een beetje bij te komen. Vorig weekend heb ik een heel weekend niks gedaan, dat was wel heel erg fijn. Maar dit weekend is er al weer een familiefeest en zoon moet naar een feestje. Ik merk ook dat mijn hoofd overloopt, ik vergeet echt alles. Ok ok, ik houd op met zeuren. Ik merk dat ik eigenlijk vooral baal omdat ik zo'n lieve baby heb maar het zo'n beetje te druk heb en te moe ben om er van te genieten. Zonde! Jullie nog wat te klagen? Of gaat het bij jullie allemaal perfect!!! Groetjes, MArleen

dc
06-04-2011 om 21:04
Ja hoor
Dus omdat het cb het zegt, dan is dat zo? Nou sorry hoor, maar ik geloof dat een baby gaat doorslapen wanneer die daar aan toe is.
En voor luide babygeluiden, ten eerste wen je eraan, ten tweede kun je ook oordopjes gebruiken.

Ely
06-04-2011 om 22:04
Cb straalt luikje dicht uit
Ook hier sceptisch over cb en het uitstralen van dicht luikje.
Ten eerste heb ik alleen maar cb advies gehoord vanuit de theorie en nooit fijne ervaringsverhalen. En dat laatste heeft bij mij meer geloofwaardigheid.
Ten tweede moet je volgens mij gewoon je eigen gevoel volgen, als jij het zielig vindt, waarom zou je het dan doen? Er zijn andere oplossingen, die misschien beter bij jou passen. Ken je het boek Lekker slapen, zonder huilen? Dat vond ik fijn boek.
Dochterlief hier 11 maanden en niet meer aan de borst maar nog steeds is doorslapen niet vanzelfsprekend. Tandjes, oortjes, er is vaak wat. En als er zoiets is wil ik haar niet laten huilen ofzo dus vandaar dat ik laatst gezellig meeklaagde :o)
O en ik ben ook fan van samenslapen, was in de bv periode heerlijk! Maar ieder zijn ding hoor!
slaap lekker vannacht :o)!