Zwangerschap en bevallen
U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Maria
29-07-2019 om 19:07
Ongepland zwanger vriend niet blij
Hi allemaal,
Ik kan het met niemand (nog) delen voor mijn gevoel daarom doe ik hier ewn poginvg. Wellicht hebben jullie tips?
Heb nu ruim drie jaar en wonen 2,5 jaar samen een relatie is stabiel. Zelf ben ik 31 en vriend 29 jaar ... vandaag ben ik erachter gekomen dat ik 5 weken zwanger ben. Vanmorgen een test gedaan, hele dag spanning en beroerd geweest maar direct verteld toen hij thuis kwam uit het werk. Zijn reactie: shock, werd lijkbleek, kotsberoerd en stil. Na even gewacht te hebben op zijn reactie (die niet kwam) gaf ik aan ook in shock te zijn en ook zat te trillen en liever had gehad dat het gepland was (samen ervoor gaan) wat nu nog niet het geval is. Maar goed hij was er zelf bij ..... en zn reactie is ik wil het nu niet. Dus? Dan moet ik het maar weg laten halen? Vervolgens geeft hij aan dus ik heb geen zeggenschap en jij mag maar beslissen?
Help? Het is niet gepland maar voor mij wel gewenst ook al kan ik het nog niet beseffen. Hij wil over twrr jaar ofzo? Ik wordt dit weekend 32 .... en dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben bang om alleenstaande moeder te zijn.... wil niet met iemand verder die ons kind niet wil? En als ik het weg laat halen voor hem eigenlijk onze relatie zal ik het hem denk ik altijd kwalijk nemen.......

Kaaskopje
03-09-2019 om 09:09
Oh ja...
Er zijn meer rubrieken hier, hè? ). Zwangerschap bijvoorbeeld. Lekker ervaringen uitwisselen, vragen stellen... Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe.

Kaaskopje
03-09-2019 om 09:09
En misschien een idee om dat onder een andere nick te doen.
dan kleeft dit verleden niet langer aan je op dit forum.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.