Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wie heeft wanneer haar nod?

Zo, meteen maar even een nieuw draadje gestart. Ik heb ongeveer dezelfde titel als destijds Astertje gebruikt, dat leek me wel zo handig!

Iedereen heel veel succes gewenst! Wees welkom!

Vonda

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inbraak liesje

Lieve Liesje, je kent me wel niet, maar ik lees hier toevallig een paar heel verdrietige berichtjes van jou. Ik kon het toch niet laten om er even op te reageren. Ik voel zo ontzettend met je mee (als ervaringsdeskundige herken ik me helemaal in je reacties)! Mensen kunnen zo dom en ongevoelig en soms zelfs wreed zijn. Gelukkig zijn er vast ook wel mensen om je heen die je wel begrijpen en die wel met je meeleven. Dat hoop ik tenminste wel heel erg voor je! Die je wanhoop, verdriet, angst en onmacht proberen te begrijpen. En die snappen dat het leven tussen ovulatietesten en werksex (die ook niet altijd lukt, wat weer extra spanning geeft) echt niet leuk is.
Ik heb eigenlijk geen woorden van troost. Alleen maar dat ik je begrijp en dat ik hoop dat je wens eindelijk ook (en liefst héél snel) in vervulling zal gaan. Ik wilde wel dat ik iets voor je kon doen, maar ik kan je alleen maar een dikke virtuele knuffel geven. Dus dat doe ik dan ook ((((((((((((Liesje)))))))))))))))))).
Liefs van Reepi

Therese

Therese

15-01-2009 om 19:01

Astertje en elske!

Meiden ik duim voor jullie beiden en mogen de lichte streepjes maar snel knalstrepen worden!!!

Dat wordt nog gezellig op het uitgerekend in september-draadje :D

Therese

Therese

15-01-2009 om 19:01

Liesje

Ik leef zo ontzettend met je mee en ik gun jullie zo de wens voor dat tweede kleintje! Ik vind het echt zo vreselijk rot voor jullie en ik blijf duimen en hopen voor jullie!

Liefs Therese

nathalie_80

nathalie_80

15-01-2009 om 20:01

Liesje

Hee hoi,

Ja ik snap wat je zegt. Heb er zelf ook nog wel veel over nagedacht. En heb besloten eerst mijn NOD af te wachten en als ik dan weer ongi word, dan ga ik volgende week terug naar de huisarts. Wil dat ze eerst mij maar eens checken voordat ze mn mannetje gaan opereren.

Op zich is er wel een logische verklaring voor, dat ze alleen hem checken. Ik heb natuurlijk al een kind maar dat is van mn ex. Dus dan gaan ze er vanuit dat er met mij niks aan de hand is. Alhoewel dat natuurlijk helemaal niet waar hoeft te zijn.

Nou ja, ik wacht in ieder geval vol spanning mijn NOD af, ik hoop natuurlijk dat het deze keer gewoon raak is.

Bij jullie staan er dus nog wat onderzoeken voor de boeg?? Heb je die foto al gehad??

Liefs Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

Elske

Toe maar, de volgende met een streepje. WOehaaaa!!!
Dat het maar snel een dikke vette donkere streep wordt.

Ik hoop dat ik na dit weekend ook zo'n streepje kan toveren. Heb alweer een paar dagen last van mn borsten, maar het voelt anders dan anders. Kan niet precies zeggen wat het is. Maar goed, ik heb nog geen krampen. Dat is een goed teken want die heb ik normaal wel een paar dagen vantevoren al. Ach ja, we wachten weer af!!

Nou test ze morgen, en hou ons op de hoogte he

Liefs Nathalie

nathalie_80

nathalie_80

Dikke knuf voor liesje

Nog even een reactie op je laatste berichtje. Van mij mag je schelden zoveel als je wilt. Is toch heerlijk dat dat hier kan.

Ik schaam me ook wel eens voor mn boze gevoelens, als er weer iemand komt vertellen dat ze zwanger zijn. Mn schoonzus, vriendinnen hier in de straat, collega's op het werk. Overal mooie dikke ronde buiken, en dat wil ik ook. Pfff.....

Nou dikke knuffel en kop op!!

Liefs Nathalie

Vonda

Vonda

15-01-2009 om 21:01 Topicstarter

Liesje

Het zijn zulke kortzichtige mensen he.... vervelend dat jij ze nu steeds moet treffen. Ik denk dat ik dat nauwelijks heb omdat ze op mijn werk bv. gevallen kennen van mensen bij wie het zeer moeilijk was en dan is men al een stuk voorzichtiger met de opmerkingen. Verder heb ik het idee dat ze bij mij denken dat ik sowieso het bij 1 laat omdat ik niet meer de jongste ben.
Vind het wel klote voor je, dikke knuffel van mij.

Vonda

Vonda

Vonda

15-01-2009 om 21:01 Topicstarter

Astertje en elske

Dat jullie beiden maar mooie streepjes mogen hebben!!!

Hugs,
Vonda

Reepicheep en alle andere lieve meiden

Lieve lieve meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie lieven woorden, dank jullie wel. Manlief en ik hebben vanavond best heftige ruzie gehad, de spanningen lopen hier nogal op. We zijn beide gewoon op en ziekelijk en moeten morgen naar Duitsland toe naar mijn schoonmoeder waar ik erg tegen op zie, Maandag gaan we dan een midweek op vakantie en ik hoop even alles achter me te kunnen laten en te kunnen genieten en krachten te verzamelen voor de volgend onderzoeken en uitkomsten. Ik duim voor jullie allemaal en hoop na de vakantie vele goede berichten te lezen.!!!!!!!!!!

Toch predictor

test gehaald aangezien de eerste een matcare ultra ding was... vanochtend dus braaf plasje getest met klamme handen. T'is een feit ben zwanger, kan het nog amper bevatten. Een dikke 14 maanden geleden ben ik hier een draadje gestart wat tot voor kort nog stond. Ik had stiekem verwacht dat het allemaal snel zou gaan. Maar de natuur heeft toch iets anders bepaald.

En dan nu toch dit, ben helemaal door het dolle heen. En dan te bedenken dat we gisteren de sleutels van het nieuwe huis hebben gekregen en over een maand verhuizen naar ons nieuwe huis... echt super !!!

Elsje, hoe ver ben jij?

Heb je je test al gedaan, ik ben zoooo nieuwsgierig?

Elke

Elke

16-01-2009 om 09:01

Inbraakje astertje!

Gefeliciteerd!!!!!! Wat super voor jullie.
Zie je hopenlijk snel bij ons ander draadje.

Liefs Elke

elsje78

elsje78

16-01-2009 om 10:01

Grrrr geen streep

Hoi

Astertje!!! gefeliciteerd!!!

Hier was de test eigenlijk negatief, kan nauwlijks iets ontdekken dat op een streep moet lijken...

Maar nog niet ongesteld, dus maar weer afwachten...

XX Elske

Vonda

Vonda

16-01-2009 om 20:01 Topicstarter

Astertje en elske

Oh, Astertje, wat geweldig!!! Ik vind het echt super voor je. Al zo lang gewacht en nu is het toch zover... prachtig. Ga er maar heerlijk van genieten!!

Elske, wat jammer, maar alle hoop is nog niet verloren zolang je nog niet opgesteld bent, dus ik blijf duimen!!!

Beiden veel hugs,
Vonda

elsje78

elsje78

17-01-2009 om 13:01

Nog niks en licht streepje

Hoi

Vanmorgen weer getest, heel klein streepje en nog niet ongesteld...dag 32 nu

Weet wel dat ik bij mijn dochter ook heel laat pas positief testte, misschien zit er bij mij weinig tijd tussen de eisprong en de menstruatie...tenminste daar hou ik me maar even aan vast.

Denk dat ik pas maandag weer ga testen en maar afwachten of ik nog ongesteld word.

liefs Elske

Elke

Elke

17-01-2009 om 17:01

Inbraakje elske

Ooh wat spannend! Een streep is een streep! Deze moet vanaf nu alleen maar donkerder worden!

Ik ga heel hard voor je duimen!!

Liefs Elke

Oh elske

Wat ontzettend spannend zeg ! Ik duim met je mee...!

Therese

Therese

18-01-2009 om 09:01

**lijstje 18 januari 2009**

Elske, (30), 2e kindje, bezig sinds 24 augustus, NOD 14 januari. Heeft een dochter van twee en een half.

Nathalie (28), 2e kindje, NOD 18 januari, bezig sinds februari 2008. Zoontje van bijna 2 (22mnd).

Vonda (43), 2e kindje, NOD 21 januari, bezig sinds januari 2008. Heeft een dochter van ruim 2,5.

Liesje (34), 2e kindje, NOD rond 27 januari (bezig sinds maart 2006) ovulatietests, (hormonen OK, Sperma van verminderde kwaliteit, tweede donatie in januari/februari en tijdens mijn volgende NOD bellen voor afspraak baarmoederfoto.)

Merel (30), 2e kindje, NOD rond 1 februari, bezig sinds december 2008. Dochter van 20 maanden.

Therese

Therese

18-01-2009 om 09:01

Ik heb mezelf verwijderd

en hopelijk verzoek ik hiermee niet de goden en blijf ik afwezig van dit draadje!

Elske ik blijf nog steeds duimen voor je. Laat dat streepje donkerder worden!

En voor de rest blijf ik zo nu en dan nog even inbreken. Ik durf nog niet echt afscheid te nemen

Liefs Therese

elsje78

elsje78

18-01-2009 om 13:01

Jajajajajajaja

hoi

Ja hoor, dikke roze streep, heel erg zwanger!!

Kon me niet beheersen en toch getest vandaag, en dus nu echt positief!!

Beetje onwerkelijk wel, na 5 rondes dus raak...

Ik hoop dat het besmettelijk is voor juliie allemaal!!!

liefs Elske

Elke

Elke

18-01-2009 om 13:01

Elske!

Wat een geweldig nieuws!!! Joehoe!!!

Van harte gefeliciteerd!! Geniet van dit heerlijke moment! en zie je snel bij het andere draadje.

Liefs Elke

Wat gaaf hier

Therese en Elsje zwanger, van harte gefeliciteerd !

Super elske

YESSSS, wat gaaf voor je zeg, super en gefeliciteerd !!!!

Ff tussendoor

Therese en Elske van harte meiden !!!!!!! dat is alvast een prachtig begin van 2009.

Therese ik blijf gewoon keihard duimen dat het goed blijft gaan.

Wij zijn net terug van het weekend bij mijn schoonmoeder, verschrikkelijk als altijd. Verder kind ziek en man en ik verschrikkelijk verkouden. En nu morgen dus op vakantie .......zucht. Ik zie het helaas in het water vallen maar we geven de moed niet op want het zou mijn jaar toch moeten zijn 2009 !!!!! hihiih.

Na mijn vakantie nog een paar zwangeren aub, kan ik plaatsvervangend blij zijn.

Vonda

Vonda

18-01-2009 om 23:01 Topicstarter

Elske

Gefeliciteerd joh, wat fijn! Ga er maar heerlijk van genieten!!

Hugs van Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.