Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Wie heeft wanneer haar nod? vonda heeft hem op 14/15 januari 2010

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Helaas.......

....ben vanmorgen ongesteld geworden. Eerlijk gezegd had ik het wel verwacht.

Overmorgen weer starten met de Clomid ofwel: op naar de volgende ronde....

Groetjes,
Regien

peggy

peggy

13-01-2010 om 07:01

Sneu regien

hoi regien,

wat sneu om te horen dat je ongesteld bent geworden. hopelijk lukt het dit keer wel. een collegaatje kreeg steeds van de zelfde gynaecoloog als ik krijg bijna een jaar lang clomid voorgeschreven zonder enig succes. het werkte voor haar niet. hopelijk voor jou wel. maar wat ik er mee wil zeggen is dat je er niet te lang mee door moet gaan als het geen succes is. Dan moet de gynaecoloog je op een andere manier gaan helpen. want want er zijn nog zoveel andere manieren om zwanger te worden. bij jou lukt het heus wel een keer. ik blijf toch steeds voor je hopen hoor. liefs, peggy

Biene M.

Biene M.

13-01-2010 om 09:01

Regien

Wat jammer. Hopelijk de volgende keer meer succes!

Biene M.

Biene M.

13-01-2010 om 09:01

Vonda

Ik ben reuzebenieuwd, hoef deze maand niet voor mezelf te duimen, dus ze draaien nu alleen voor jou.

Petr@

Petr@

13-01-2010 om 20:01

Even inbreken voor vonda

Knuffel terug! Ik hoop toch zó dat jouw droom dit jaar uit mag komen. De duimen blijven draaien...

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

13-01-2010 om 20:01

Regien

Wat erg voor je, ik hoop dat je gauw meer geluk hebt!

xx

xx

13-01-2010 om 21:01

Regien

Meid wat jammer, maar ik was ook altijd zo van.... sh*t grmbl, maar een nieuwe poging nieuwe kansen!!!

Succes met de nieuwe ronde.

Liefs,
Sannie

Vonda

Vonda

13-01-2010 om 23:01 Topicstarter

Regien

Ach joh, dat vind ik jammer....
Ik ken die gespannen (vaak toch wel positieve) verwachting wel waar dan zo'n domper op komt. Je moet jezelf dan toch wel weer even hernemen om de moed weer te vinden...
Sterkte,
Vonda

Vonda

Vonda

Morgen wordt het wel erg spannend.

Gelukkig ben ik dan aan het werk. Aan de ene kant handig omdat je heerlijk afgeleid bent, aan de andere kant geen fijne plek als eventuele vooraankondigende verschijselen van ongesteldheid zich voordoen...
Anyway, ik houd jullie op de hoogte!

Liefs van Vonda
(wat superlief dat jullie duimen voor mij!)

Vonda

Vonda

O, en salie

Uit jouw berichtje begrijp ik dat het dus bij jullie ook nog steeds mogelijk is. Jullie gebruiken dus nog steeds geen tegenmiddelen zoals ik binnenkort wel van plan ben als het niet gelukt is? Dat realiseerde ik me niet maar is natuurljk wel heel logisch in jullie geval, bij jullie tikt die biologische klok nog niet zo(bij mij is het een biologische Big Ben, zo langzamerhand!).
Liefs,
Vonda

Lief!

Dank jullie voor de lieve berichtjes! Doet met goed!

Ik moet zeggen dat ik me inmiddels weer vol goede moed voel voor de volgende 'ronde'!
Het zal toch wel een keer lukken....

@Vonda.....spannend!!!!!

Liefs,
Regien

Salie

Salie

14-01-2010 om 12:01

He vonda

Nee, wij gebruiken geen tegenmiddelen zoals je dat zo leuk zegt.:-). Ik ben nog geen 35 dus het kan nog wel, maar net als jouw dochter gaat onze kleine man ook al bijna naar school(1 mrt.), dus we moeten wel een keer een grens trekken natuurlijk. Tenminste dat vind ik dan he. Ik weet niet of ik nog zou willen als de jongste 6 jaar is bijv. Begrijp me niet verkeerd, want welkom is het altijd, maar je kan er iets aan doen bedoel ik dan.
Nou ik ga heel erg hard voor je duimen hoor.
Liefs van Salie

Vonda

Vonda

14-01-2010 om 22:01 Topicstarter

Nog niets....

En dat is natuurlijk alleen maar fijn!
Tussen de middag op het werk dacht ik even buikpijn te krijgen dus ik dacht: 'dit is het', maar nee, het was ook zo weer over.
Verder ben ik heel emotioneel af en toe, maar dat hoeft natuurlijk verder ook helemaal niets te zeggen.
Morgen gelukkig weer afleiding door het werk.

Liefs van Vonda

Vonda

oohhh.....spannend!!!!
Nu maar hopen dat het weg blijft.....

Ik heb zojuist weer mijn eerste Clomid ingenomen!

Groetjes,
Regien

peggy

peggy

15-01-2010 om 07:01

We blijven hopen

we blijven voor je hopen dat het raak is vonda. groetjes en liefs peggy

Merel78

Merel78

15-01-2010 om 12:01

Vonda

ik moet zo aan je denken...hoe is het nu???? hoop dat er nog niks te zien is en de komende 9 maanden ook helemaal niks komt!!

denk aan je...

liefs, Merel

Therese

Therese

15-01-2010 om 13:01

Vonda

Ik vind het zo spannend voor je en ik gun het je zo!!

Liefs

Salie

Salie

15-01-2010 om 13:01

Vonda

He,
Hoe is het nu? Ik hoop dat het nog steeds de goede kant op gaat hoor. Ik gun het je zo.
Dikke knuffel van Salie

Vonda

Vonda

15-01-2010 om 21:01 Topicstarter

Echt waar, nu ook nog steeds niets!

Terwijl ik normaal haast altijd een cyclus heb van 25 dagen (dan zou ik woensdag ongesteld hebben moeten worden.
Vandaag dus ook nog steeds niets. Dag 26.
Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben mag ik misschien heel stiekem van mezelf gaan hopen....

Vonda

Petr@

Petr@

15-01-2010 om 22:01

Héhé

Ik kan naar bed, zat te wachten op een berichtje van jou!

(duim, duim, duim, duim)

liefs,
Petr@

Vonda

Vonda

15-01-2010 om 22:01 Topicstarter

Ha petr@!

Ach, wat lief joh!!!!
Ja ik dacht al ik moet toch echt even wat van me laten horen (ik was na het eten even naar bed gegaan en ben sinds half tien weer op (anders slaap ik 's nachts niet meer).

Morgen laat ik weer van me horen.

Vonda

Asa Torell

Asa Torell

15-01-2010 om 22:01

Vonda

Hier wordt ook geduimd!

Vonda

Vonda

16-01-2010 om 01:01 Topicstarter

O ik bedoelde donderdag

dat was dus dag 25

peggy

peggy

16-01-2010 om 09:01

Vonda

ik hoop voor je dat je ongesteldheid weg blijft en zwanger bent. ik zou als ik jou was vandaag nog een test kopen en morgen die test doen. wie weet kunnen we je dan wel feliciteren. hou je ons op de hoogte? liefs, peggy

peggy

peggy

16-01-2010 om 09:01

Update

hoi meiden,
hier even een update van mijn kant. tot nu toe heb ik na mijn laatste ongesteldheid van 24 dec vanaf de 2e week tot nu toe elke 2 dagen zo een beetje`` geklust``. ik hoop dus dat ik mijn eisprong als die er is ondertussen heb gehad. ik had regelmatig pijn in mijn buik hier en daar en dat ik hopelijk over een tijdje ook mag zeggen dat ik bij de zwangeren hoor. stiekem hoop ik er op dat de gynaecoloog tegen mij zegt tijdens een inwendige echo: nou mevrouw, u hoeft niet verder onderzocht te worden want u bent al zwanger. dat zou toch mooi wezen. maar ergens is dat denk ik toch te hoog gegrepen.

dit was het voor nu dan even. ik hou jullie op de hoogte.

groetjes en liefs, peggy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.