Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Valkyre

Valkyre

24-03-2011 om 00:03

Verdrietig

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Valkyre

Valkyre

13-04-2011 om 23:04

Manda

Sauna en heet badderen doet hij niet, dus da's mooi. Wel griep gehad deze winter, maar ik denk dat dat al meer dan 3 maanden geleden is. En om de dag, inderdaad, we hebben erg ons best gedaan deze maand. Pffft wat een details weer! Nou ja, nu dus weer afwachten. De 21ste zou ik (hopelijk dus niet) ongesteld moeten worden. Dat is onze trouwdag, zou 't geluk brengen? Toch weer hoopvol...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Asa Torell

Asa Torell

18-04-2011 om 21:04

Valkyre

Ik duim voor je deze week, en vooral donderdag!

Geluk

ja dat is het, echt ! Ik hoop het zo voor je en ik weet zeker dat het echt nog gaat lukken, zomaar opeens lukt het dan opeens wel.

Valkyre even laten weten

dat ik aan je gedacht heb en dat ik heel erg hoop dat het deze keer gelukt is. En ook voor alle anderen die nu in deze onzekere verdrietige tijd zitten, ik duim voor iedereen !

Valkyre

Valkyre

21-04-2011 om 16:04

Dank

Ik ben nog niet ongesteld, maar dat zegt niks bij mij - dat kan ook ineens op dag 36 nog komen, daar is geen peil op te trekken. Wel al een paar dagen buikpijn, dus ik vrees het ergste...

Ook net slecht nieuws te verwerken gehad vwb werk, dus niet in opperbeste stemming, zal ik maar zeggen. En ik durf niet te testen... Ik denk dat ik nog een paar dagen wacht.

wat naar, een echte rotdag dus ! Toch komt het helemaal goed, let maar op, het kan zo maar opeens allemaal omdraaien en dan lacht het leven je weer toe.

Valkyre

Valkyre

24-04-2011 om 22:04

Op naar de volgende ronde

Gelukkig hebben we chocoladetaart in huis... Ik kan wel janken.

Sascha2

Sascha2

24-04-2011 om 23:04

He toch

Sterkte! Wat zul je je rot voelen. Ik duim voor je

Biene M.

Biene M.

25-04-2011 om 07:04

Balen

Wat jammer, Valkyre.

Gatverdamme!

Wat een klotegevoel is dat!!! Geniet van de chocoladetaart en verzamel langzaamaan weer wat moed voor de volgende ronde, sterkte!

Hè bah

wat verdrietig, het is zo'n reeks van tegenslagen, och dat incasseringsvermogen wordt zo op de proef gesteld.

Uitjanken en volgende maand is het gewoon wel raak.

Grrrr

Inderdaad, volgende maand lukt het WEL.

Valkyre

Valkyre

26-04-2011 om 11:04

Let's hope so...

Manlief gaat midden in m'n vruchtbare periode vijf dagen naar Duitsland met zoonlief. :-(

Gerdina

Gerdina

26-04-2011 om 12:04

Valkyre

Wat vervelend voor je, ieeder keer weer die hoop en dan de teleurstelling! Sterkte!
Ik werd trouwens van de oudste na 3 jaar proberen, zwanger buiten de officiële vruchtbare periode. Die maand maar 1 keer gemeenschap gehad op dag 7 van de cyclus....

Asa Torell

Asa Torell

26-04-2011 om 20:04

Bah nee

Wat ontzettend naar dat het niet gelukt is! Ik duim hard voor je door.

Biene M.

Biene M.

26-04-2011 om 22:04

Midden in vruchtbare periode...

Ik ben een paar keer zwanger geworden toen we het 5 a 7 dagen voor mijn eisprong gedaan hadden. Maar wat je ook kunt doen is even een maand pauze nemen. Je wilt natuurlijk geen tijd verliezen want je hoort die klok met de dag harder tikken, maar maak er iets van waar je wat aan hebt. Eén maand niet de dagen aftellen, je steeds maar afvragen of je een zweem van misselijkheid voelt, of je borsten gespannen zijn, of je een bloeddruppeltje van een innestelingsbloeding in de wc ziet liggen. Even een maand loslaten.

Valkyre

Ik leef met je mee, meid.

O zo moeilijk!

Een maand loslaten, wat is dat moeilijk! Ik spreek uit ervaring. Het voelt als een gemiste kans, als een zinloze tijd die je tegemoet komt. Iedereen zegt: laat het nu eens los....was het maar zo gemakkelijk. Sterkte!

Wat regien ook al zei

probeer het los te laten. Het zal wel makkelijk gezegd zijn,maar je lichaam kan stress er nu niet bij gebruiken. Ik wens jullie heel veel sterkte, maar verlies ook het plezier niet uit het oog. Ik spreek uit ervaring. Wij kunnen geen kinderen krijgen, maar voordat we dat wisten moesten we echt verplicht sex hebben en dat is ook niet leuk.

Valkyre

Valkyre

05-05-2011 om 12:05

We doen ons best

...het los te laten. Gelukkig heb ik 't erg druk met werk deze week, en manlief met zoon natuurlijk. Vandaag komen ze thuis! Het was heerlijk een paar dagen "vrij" te hebben (moest nog wel een paar uur werken elke dag), maar ik heb ze ook gemist, m'n schatten.

Meestal kan ik er wel mee omgaan, maar op het moment dat ik weer ongesteld word, ben ik een paar dagen heel verdrietig. Nou ja, deze maand verwacht ik niks, dus dat scheelt natuurlijk ook wel...

peggy

peggy

10-05-2011 om 07:05

Sterkte

Hey meissie,

Ik herken me nog steeds in je verhaal. Ook ik wil nog graag een 2e en kevin is al 5,5 jaar oud. Het is helaas nog altijd zo dat een lichaam zelf bepaalt wanneer het zo ver is. Vrouwen hopen er op dat het elke maand raak kan zijn maar als het niet zo is wordt je er gewoon onwijs verdrietig van. Dan is het ook even lekker om je te laten gaan. Tot nu toe gebeurd dat bij mij ook nog elke maand. Ik blijf aan je denken hoor en hopen dat het bij ons allebei ooit mag lukken. ik ben 8 april ongesteld geworden en ben deze maand niet onder behandeling geweest in het zh. zij hadden een stop tot 8 mei. maar ik zit nu op dag 33 en nog steeds niet ongesteld. mijn tepels zijn erg gevoelig en doen me goed zeer. door die zh stop weet ik alleen niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. ik dacht hem gevoeld te hebben en dacht het dus 6 mei te moeten worden. maar het is me dus niet duidelijk wanneer ik het moet worden en of ik het word. ik hoop van niet. ik wacht nog ff een paar dagen voor ik een test doe. ik hou je op de hoogte en sterkte voor jou. dikke x peg

Valkyre

Valkyre

10-05-2011 om 20:05

Oh peggy!

Ik help het je hopen, meis. Bedankt voor de bemoedigende woorden - dat geeft de burger moed!

Deze maand hebben we echt laten schieten - manlief was in de periode voorafgaand aan/rond mijn eisprong in het buitenland, dus ik maak me er deze maand maar 'ns niet druk om. Ook wel lekker even...

Ik duim voor je!

peggy

peggy

11-05-2011 om 13:05

Valkyre

graag gedaan meis. het is altijd fijn als je begrepen wordt en begrepen voelt. samen zitten we in het zelfde schuitje en als ik je hier mee kan helpen doe ik het graag. dikke knuf voor jou.

Valkyre

Valkyre

11-05-2011 om 22:05

Hopelijk zitten we gauw samen in dat andere schuitje ;-)

peggy

peggy

11-05-2011 om 22:05

Hopen

Ik hoop het ook, wij gaan er samen voor, ok?xxxx

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.