Zwanger worden Zwanger worden

Zwanger worden

U bevindt zich op het algemene (landelijke) CJG-forum.

Ya

Ya

13-08-2008 om 15:08

Ivf, icsi en mm deel 4

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

4 eicellen

ik had er ook maar 4 en ik ben 33, jij had toch ook 2 mooie embryo'tjes ? Nou dan is de score toch prima, in Leiderdorp zeiden ze 'we hadden gehoopt dat het er meer waren' maar 2 mooie embryo's zijn gewoon 2 mooie embryo's. Dat ze niet zijn ingenesteld heeft volgens mij niets met leeftijd te maken. Er zijn meer klinieken ook over de grens zijn er hele goede, zo'n horkige arts daar heb je niet zoveel aan, het is al zwaar genoeg.

Het is gewoon zwaar kloten, die hoop, het wachten en dan WEER de teleurstelling. En wat kan je dan doen, je kan geen klacht indienen bij moeder natuur/god/het lot en eisen dat ze het weer recht trekken, helaas.

Dus nou ja dan maar realiseren dat ik gelukkig ben met mijn dochter, dat die er zomaar is gekomen en wat er ook gebeurd die heb ik al ! Ik wil niet ongelukkig zijn over een kind wat ik niet heb. De intentie was om in ieder geval eind van dit jaar er een eind aan te kunnen draaien, ook als het na 3x niet gelukt is. Ik ga voor een 2e poging, dat dat kan bij ons probeer ik nu als iets positiefs te zien, ik zal zodra die verrekte ongi doorzet (eerste tekenen al gezien) de kliniek bellen en voorstellen dat ik in oktober weer op wil. Ik wil er vanaf zijn dit jaar, verder gaan in 2009 met ons leven en dan wil ik niet meer die teleurstellingen en hoop elke maand.

Snap er niets van

vandaag was mijn nod, heb ook getest vanochtend maar die was negatief. Gisteren ook roze afscheiding en al 2 dagen stevige menstruatiekrampen, zwaar en weeig gevoel en alles wat normaal er ook is, maar nog steeds geen bloedverlies.

Kan de progesteron het proces vertragen en de baarmoedermond verstoppen ? Ik heb nu 1,5 dag geen progesteron gebruikt. Het zijn toch echt stevige krampen dus er mijn baarmoeder doet zijn best.

En ik ben zeker niet zwanger want dan zou ik vanochtend echt wel een positieve clearblue moeten hebben. Ik wil graag duidelijkheid, geen zin meer in wachten, ik wil bloed zien.

Hee manda!

Even een hart onder de riem hoor...2 van mijn 3 koters zijn ook met hormonale hulp ontstaan, en ik herinner me toch echt heel goed dat het echt net voelde alsof ik ongesteld meost worden, maar het uiteindelijk toch niet werd. En roze slijm heb ik ook wel eens gezien. En geen streepje op een test terwijl je welgeteld 0 dagen overtijd bent. Nou. dat zegt ook bar weinig volgens mij.

Ik duim toch stiekem even door. Jeweetmaarnooit!!

Ingrid

Ingrid

Ik denk toch dat het door de progesteron komt, de boel zit denk ik dicht geplakt en kan er niet zo makkelijk uit. Ik ga morgen de kliniek wel even bellen en s'ochtends nog even testen doen mocht ik vannacht niet ongesteld worden ik wil toch doorgeven dat ik meteen in oktober voor de 2e poging wil. De kramp is nu tijdelijk weer helemaal verdwenen. ARGH.

Dank voor het duimen !

Sascha2

Sascha2

07-09-2008 om 23:09

Manda

Jeetje, het is wel spannend zeg. Zou het niet kunnen zijn dat je een iets latere innesteling hebt? En daardoor pas later hcg-opbouw hebt en dus pas later een mogelijke positieve test?
Balen he, die onzekerheid, arrrgh!
Sterkte in ieder geval, ik hoop dat je droom uitkomt.
Sascha

ayla

ayla

08-09-2008 om 09:09

Die bolletjes

kunnen er indedaad voor zorgen dat je niet ongesteld wordt, dus helaas kan het idd zijn dat je niet zwanger bent, balen zeg.
normaal zou binnen nu en een paar dagen je menstruatie op gang moeten komen. Succes

Niet zwanger

het is gewoon mislukt, beide embryo's zijn niet gaan innestelen. Ik heb vanochtend ook getest en ook deze was overtuigend negatief, ben nog niet ongesteld (wel weer kramp) maar dat zal dan wel komende dagen op gang komen.
We gaan het nog een keer proberen en als het niet zo mag zijn dan blijven we met zijn drietjes en dat is ook goed, ik heb al een gezond en vrolijk kind dat is al heel wat als ik de verhalen lees van mensen waarbij het nooit gelukt is.

Manda

Dit is balen meid!
Ook al had je het vermoeden, een klein beetje hoop hou je toch tot je echt je menstruatie krijgt, heel begrijpelijk, misschien de volgende ronde meer geluk!
Fijn dat je het een beetje kunt relativeren, en genieten van het gezinnetje wat je gelukkig al hebt!
Succes meid.

Groetjes Beele.

liora

liora

08-09-2008 om 11:09

Wat erg

Hoi Manda,

Heel erg balen! Geniet maar extra van je dochter en op naar poging 2.

Sterkte!

Liora

Lean1

Lean1

08-09-2008 om 12:09

Manda

Ach ik had zo gehoopt dat je gewoon wat laat was.....
Maar nog geen bloed, dat kan toch wel iets zeggen???

Ik moest hier als ik met een week nog niet ongesteld was het ziekenhuis weer bellen, maar hier is er al bloed. Ook wel anders dan dat ik gewend ben. Namelijk erg weinig, maar wel klodders..
Duurde wat langer dan normaal voor het doorzetten en ik vind het nog niet veel, maar toch.
Ook ik heb gelukkig al een dochtertje, dat maakt wel veel goed!
Ik ken ook mensen bij wie het helemaal niet gelukt is tot zover. Wel een keer een miskraam en een kindje wat met 32 weken ter wereld is gekomen en maar heel eventjes geleefd heeft. Dat vind ik nog veel verdrietiger. Wel moeder zijn, maar toch geen kindje om vast te houden.
Doe mij dan maar deze pijn en wel gevulde armen!! echt niet te vergelijken, zo'n groot verdriet.
Wat heb ik eigenlijk te klagen!!!!

Lean

Lean

ja dat is toch ook vreselijk, wel zwanger worden en dan met lege armen en in rouw naar huis, oh wat vreselijk akelig. Hoe oud is jouw dochtertje eigenlijk ? Die van mij is 5,5.

Heb de kliniek gebeld en zij gaan er vanuit dat als er 14 dagen na tp de test negatief is het niet gelukt is, daar zijn ze vrij stellig in. De standpunten rondom testen zijn wel apart verschillend zo te lezen, raar hoor.
Vanmiddag moet ik nog even de verpleegkundige bellen omdat ik wil weten hoe dat met die menstruatiekrampen zit dit ik nu al 3 dagen heb, geen bloed gezien en ook geen roze afscheiding meer gehad.

nu ook bloed, dus het is echt afgelopen. Ik ga nu als een gek aan het werk want ik loop hopeloos achter door de zenuwslopende wachtweken ;-(

Ya

Ya

08-09-2008 om 13:09

He meiden...

Wat vreselijk balen en kl$#@# zeg.
Ik had het jullie zo gegund. Ik had goede hoop voor jullie, want als ik op de dag van testen zonder bloed was aangekomen, dan was ik altijd zwanger. Hoefde ik eigenlijk niet eens te testen. Zo zie je maar dat iedereen verschillend is.
Manda, dus jullie gaan het nog 1 keer proberen. Dan gaan we daar voor toch?
En jij Lean, wat zijn jou plannen, als je daar uberhaupt al over nagedacht hebt hoor.

Mijn dochter is trouwens 5.
Veel sterkte allebei hoor.
Dikke knuffel van Ya

Rieke

Rieke

08-09-2008 om 14:09

Sorry meiden

Volg dit draadje een beetje en lees nu dit. Hartstikke jammer, en zo'n rotgevoel dat je al die hormoonzooi voor niks hebt moeten gebruiken. Pff lijkt me loodzwaar zo'n traject, dapper om te doen.

He verdorie

Jammer! Sterkte voor nu en hopelijk is de tweede poging raak.

Marith

jms

jms

08-09-2008 om 20:09

Ach snert

helemaal geen leuk nieuws in dit draadje op het moment . Sterkte Lean en Manda!

Lean1

Lean1

08-09-2008 om 20:09

Jammer manda

Nu toch echt over....

Mijn dochtertje is 2,5. Eeen peutertje nog maar.Haar heben we via iui gekregen. Toen we voor een 2e kindje gingen had ik nog het idee dat het wel weer zou lukken, gewon op dezelfde manier als bij Bente, maar nee hoor, geen succes!

Het blijft toch raar!

Lean

Lean1

Lean1

08-09-2008 om 21:09

Ik heb nu als grote plan om mijn rug in orde te krijgen. Hopelijk een beetje vlot en als we dan nog de mogelijkheid krijgen qua leeftijd kijken we wel verder of we voor nog een poging gaan. Voor nu moet eerst die rug over zijn. Ik ben nu toch wel echt gehandicapt, kan nog geen 100 meter lopen in een tempo waarbij ik ingehaald word door bejaarden met rollators. Genant gewoon!!!

Lean

Dikke snert

ben eigenlijk vooral beledigd ! Geen idee door wat of wie maar ik voel mij gigantisch genept. Gevoel van: je rijdt een heel takken eind op een eenwieler met blaren op je kont en bloed in je schoenen maar op het eind krijg je een medaille dus je zet door en als je dan eindelijk bij die verrekte finish bent zeggen 'ze' dat de medailles op zijn en je volgend jaar weer mag proberen.

Ik wil volgend jaar helemaal niet 'nog een keertje weer proberen', ik wil gewoon *&^&$^%$* mijn medaille om 9 maanden op te broeden en dan vast te houden en dan mijn dochtertje die de baby vasthoudt voor de foto van het geboortekaartje, dat is wat ik *&%%^wil !

Ik wil gewoon 1 keer nog meemaken dat een zwangerschapstest binnen 2 seconden schreeuwt dat ik zwanger ben.
Ik wil het boekje wat ik 3 jaar geleden voor mijn dochter heb gekocht (kleine pluis, nijntje krijgt een zusje) eindelijk gaan geven aan mijn dochter die er nu al veel te groot voor is.
Ik wil mijn vriend weer euforisch zien rondhossen met zijn schaterlachende baby.
Ik wil die stapel babyspullen die ik al zo'n jaar of 5 zorgvuldig aan het verzamelen ben eens in de wasmachine doen en ophangen en nog een keer wassen en ophangen.
Ik wil mijn vriendinnen opbellen om te klagen dat de baby weer de hele nacht gehuild heeft en mijn vriend wel doodleuk heeft doorgeslapen.
Ik wil het eerste tandje voelen in mijn net te laat weggetrokken vinger.
Ik wil met MIJN baby in de buikdrager trots door de stad lopen samen met vriend en dochter.
Ik wil een baby om volgend jaar zomer op een kleedje in de nieuwe tuin te leggen.
Ik wil weer meemaken dat de wasmachine stuk is omdat er een babysok achter de trommel zit.
Ik wil weer naar de donzige haartjes op het bolletje kijken en merken dat uit 2 borsten tegelijkertijd een straal melk loopt.
Ik wil weer zo'n figuurtje wat met vrolijke glimmende oogjes en dito open staand smoeltje mij s'nachts verwelkomt met een heerlijke verse poepluier.

Dat is wat ik wil, ik wil niet wachten, ik wacht al 38 maanden ! IK WIL MIJN BABY die ik al tig keer heb gezien in mijn dagdromen, die ene met donkerbruine haartjes en kleine handjes en een rond lijfje, die ene wil ik.

Mama2008

Mama2008

08-09-2008 om 22:09

Snik

Manda,
Snik! Ik houd het niet droog van jouw snert. Ik hoop zo dat het je je gegeven is. Het leven speelt momenteel een gemeen spelletje met je. Laat je er niet onder krijgen!
Marieke

Och manda

Het is toch ongeloofelijk dat een wildvreemde iedere dag op Ouders Online mòet om te kijken of ene wildvreemde Manda een positieve test heeft....Ik lees net je laatste berichtje. Meid, het is echt dikke snert. Alle positieve oppeppende woorden helpen nu even niet. Het is gewoon dikke snert.Iedereen zat met je mee te hopen...en nu mee te balen....

tonny

tonny

09-09-2008 om 09:09

Ach lieve manda...

ik had het je zo gegund...

(((Manda)))

tonny

Manda

Och meissie toch...ik heb de tranen in de ogen als ik je berichtje lees. Ik had het je zo gegund.
Ook ik ben een stille meelezer die met jou meeleeft.

Jij krijgt een dikke knuffel van me (((Manda)))

Liefs van Purk

Dank

ik was zo blij met die aanmoedigende hoopvolle berichtjes, en nu dan mee balen ;-( Ja dat is heel bijzonder en voelt heel fijn, bedankt ! In rl kan je ook niet zoals hier uitgebreid vertellen hoe en wat, dus ik ben hier vaak als er iets speelt in mijn leven.

Misschien, misschien kan ik eind van het jaar dan wel een keertje zeggen dat het is gelukt, ik hoop het zo we zullen zien, nogmaals hartelijk dank.

He manda

Ik had het je ook zo gegund meid. Dat lijstje van je. krijg de neiging om plaatsvervangend even heel hard te vloeken voor je. Wist je het maar he? Als je maar zou weten dat het zou lukken zou je al die hormonenshit zo nog 5 keer doormaken. Maar zonder garantie, met al dat gewacht is het vre-se-lijk afzien, en gewoon zwaar KL#$%@. Bah!

knuffel!

Ingrid

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.